Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sunkmečiu krūtų didinimas – beveik perpus pigiau

Ekonominio sunkmečio metu Lietuvoje atpigo dalis produktų. Kainų kritimas neaplenkė ir plastinės chirurgijos verslo – krūtis dabar galima pasididinti maždaug 40 proc. pigiau nei prieš pusmetį.
Krūtinė
Krūtinė / S. Žiūros BFL nuotr.

„Krūtų didinimo operacijos yra pačios populiariausios, jos sudaro maždaug 60 proc. visų operacijų. Atsižvelgdami į sudėtingą ekonominę situaciją ir padidėjusį pacientų jautrumą kainai, sutarėme su didžiausio Europoje krūtų implantų gamintojo „Eurosilicone“ atstovais dėl mažesnių implantų kainų“, – sakė plastinės chirurgijos centro „VitkusClinic“ direktorė Vita Degutienė.

Anksčiau 12 tūkst. litų kainavusi krūtų didinimo operacija pas klinikos mikrochirurgus Darių Jauniškį ar Indrę Sakalauskaitę dabar atpigo iki 7,5 tūkst. litų.

„Kol kas esame sutarę su „Eurosilicone“ dėl rėmimo mūsų pacientams iki vasaros pabaigos. Šis laikotarpis itin aktualus ir išeiviams iš Lietuvos, nes vasarą daugelis jų grįžta aplankyti artimųjų ir tuo pačiu užsirašo pas plastinės chirurgijos specialistus. Vasarą apie 30 proc. krūtų didinimo operacijų atliekama būtent išeiviams“, – sakė „VitkusClinic“ vadovė.

Pasak jos, kitų plastinės chirurgijos paslaugų kainos sumažėjo ne taip žymiai – apie 20 procentų.

„Eurosilicone“ krūtų implantai yra vieni populiariausių Europoje – 9 iš 10 atvejų moterys pasirenka šiuos specialiu silikono geliu užpildytus implantus. Plastinės chirurgijos specialistai juos vertina kaip mokslo ir ilgametės praktikos patvirtintą produktą.

Kasmet „VitkusClinic“ plastinės chirurgijos klinikoje vien profesorius Kęstutis Vitkus atlieka daugiau kaip 250 plastinių chirurgijos operacijų, neskaičiuojant kitų įvairių procedūrų ir injekcijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?