„Nusipirkom smirdančio faršo „Maximos“ parduotuvėje P.Žvirkos g.1. Neišsaugojome kvito, dėl to mums pinigų negrąžino“, – piktinosi į 15min besikreipęs skaitytojas Miroslavas.
Absurdas užfiksuotas etiketėje – nurodyta šeštadienį įsigyto faršo pakavimo data yra vėlesnė, nei tinkamumo terminas, kuris pasibaigęs.
„Fakto, kad faršas nešviežiausias neslėpė „Maximos“ svarstyklių lipdukas: tinka vartoti iki rugpjūčio 15 dienos, kai pakavimo data – rugpjūčio 18 d.“, – teigė Miroslavas.
Jis patikina, kad nebūtų net kreipęsis į parduotuvę, jei ne keistas kvapas.
„Mes nežiūrėjome į datą. Atvažiavome namo, žmona sumaišė faršą su kiaulienos faršu ir atsirado kvapas. Mes pasižiūrėjome į tą maišelį, o ten irgi nelabai gražus kvapas“, – aiškino Miroslavas.
Jis teigia, kad faršą jam pakavo darbuotoja – pasvėrusi pati prilipdė lipduką, kuriame galiojimo data pasibaigusi.
Labiausiai vyrą piktino tai, kad nepavyko atgauti sumokėtų pinigų.
„Atgal faršo nepriėmė, nes nėra pirkimo čekio. Jei būtų pirkimo čekis, viskas būtų OK, jie man grąžintų atgal pinigėlius. Aš paprašiau, bet man jie pasakė – ne. Nėra čekio pas jus“, – dėsto Miroslavas.
Jis aiškina, kad parduotuvėje nepavyko susišnekėti.
„Aš atvažiavau, ir sakau, tas faršas turi labai neskanų kvapą. Man atsakė, kad vištienos faršas turi turėti kvapą. Gerai sakau, bet pradėkime tada nuo datos. Man sako – kokios datos? Na gi pasižiūrėkite kas parašyta ant pakavimo lipduko. Jie pasižiūrėjo, ir pasakė, kad negali taip būti, ir viskas. Ta pati moteris, kuri pakavo, paėmė tą faršą, nuėjo pas vadybos darbuotojus, bet pasakė kad pinigų negrąžins, nes nėra kvito“, – sako Miroslavas.
„Maxima“ atsiprašo dėl klaidos: pinigus visuomet grąžiname
„Maxima LT“ atstovas Paulius Stonis operatyviai organizavo vištienos faršo partijos patikrinimą – anot jo, faršas šviežias.
„Apgailestaujame dėl šios situacijos ir atsiprašome pirkėjo dėl šio nesusipratimo. Pažadą dirbti taip, kad pirkėjas sugrįžtų, siekiame įgyvendinti kasdien. Tačiau ir mūsų darbe pasitaiko klaidų, dėl kurių apgailestaujame ir stengiamės kaip įmanoma greičiau jas ištaisyti. Taip nutiko ir šio pirkimo metu – dėl žmogiškos klaidos čekyje išspausdintas klaidingas galiojimo terminas – turėjo būti 21 d. Vištienos faršo partijos kokybę patikrinome ir jokių neatitikimų neaptikome“, – dėsto P.Stonis.
Anot jo, to paties faršo tądien parduotuvėje nupirktas ne vienas kilogramas, jokių nusiskundimų daugiau iš klientų nebuvo sulaukta.
„Šiam pirkėjui į parduotuvę atnešus produktą grąžinimui, pastebėta, kad vištienos faršas jau buvo sumaišytas su kiaulienos. Nepaisant to, pirkėjui buvo pasiūlyta kreiptis į informacinę kasą ir atsiimti kompensaciją“, – patikina P.Stonis.
Anot jo, visi klientai, pastebėję kainų ar kitus neatitikimus gali pranešti „Maxima LT“ – jiems bus atsakyta ir padėta.