„Vinted“ savo klientams siūlo pasinaudoti papildomomis paslaugomis – pavyzdžiui, padidinti tam tikros prekės matomumą kitų naudotojų prekių sraute, naujienų sraute ir paieškos kataloge, įsigyjant skelbimo iškėlimo paslaugą.
Iškėlimas gali būti įvairios trukmės (pvz., vienos ar kelių dienų), o taikomas mokestis priklausys nuo pasirinktos trukmės ir prekės kainos.
„Vinted“ vartotojas Mindaugas 15min pasakojo, kad susimokėti už šią papildomą paslaugą, t.y. prekės iškėlimą, buvo paprašyta dar prieš jam įdedant skelbimą į „Vinted“ platformą.
„Sumoku, bet skelbimas nepaskelbiamas, o pinigai negrąžinami. Motyvuojama, kad, pavyzdžiui, jie tokių prekių savo platformoje nepardavinėja ir todėl pinigų negrąžina. Atkreipiu dėmesį, kad sumokama už papildomą paslaugą prieš patikrinant, ar skelbimas tinkamas“, – dėstė vyras.
Jis tokią savo patirtį pavadinimo „Vinted“ sukčiavimo schema“.
Dėl to vyras kreipėsi ir į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą, ir į policiją. Vis dėlto „Vinted“ paaiškino, kad jokios neteisybės šiame procese nėra – pinigai nuskaičiuojami tuomet, kai paslauga suteikiama, o platformos naudotojai ir patys sutinka su jos nustatytomis taisyklėmis, kuriose perspėjama, kad sumokėta suma nebus grąžinta.
TAIP PAT SKAITYKITE: Pasipylė skundai dėl „Vinted“ mokesčio: susižeria pinigus, o pirkėjai lieka neapsaugoti?