Taip jos tikisi papildyti viena kitos kompetencijas, išteklius ir įdirbį bei kartu vykdyti proveržį eksporto srityje.
„Paslaugų eksportas – vienas svarbiausių Lietuvos IT įmonių tikslų. Specializuotoms, tačiau kiek mažesnėms Lietuvos IT įmonėms dažna kliūtis eksportui yra tiesiog įmonės dydis ir papildomų kompetencijų stoka. Dėl to įmonės negali įgyvendinti didelių ir plataus paslaugų spektro reikalaujančių projektų. Šį iššūkį specializuotos įmonės sprendžia jungdamosios į klasterį“, – rašo klasterio kūrėjai.
Klasterio nariai kartu formuos bendrą biudžetą eksporto veikloms organizuoti. Įmonių veiklos prioritetinės šalys – Skandinavija, Vokietija ir Izraelis. Pastarojoje veikia klasterio atstovas Tomas Navardauskas.
Klasterio nariai dirba su tokiais klientais kaip „SEB“, „TELE2“, „Mcdonalds“, „Gjensidige“, „Wallmart“, „If P&C Insurance“, „ExLeasingCar“, „Expedia“, „Alma Litera“, „Click2Sell“, „ParcelABC“, „Euronics“, „Emilia Monier“, „Kardiolita“.