Po dviejų katastrofų, nusinešusių 346 gyvybes, šio modelio orlaivius buvo uždrausta eksploatuoti visame pasaulyje. Šiuo metu gamintoja „Boeing“ siekia gauti leidimą vėl pradėti naudoti orlaivius ir kuria skrydžių valdymo kompiuterio naujinius.
„Taip, mes dalyvavome susitikime“, – patvirtino Brazilijos nacionalinės civilinės aviacijos agentūros atstovas ir pridūrė, kad „Boeing“ negalėjo atsakyti į kai kuriuos konkrečius reguliuotojų klausimus.
Pasak kito šaltinio, bendrovės atstovų ir Jungtinių Valstijų, Europos ir Brazilijos reguliuotojų pareigūnų bei pramonės dalyvių susitikimas įvyko Sietle.
Verslo leidinys „The Wall Street Journal“ parašė, kad ta aplinkybė, jog nebuvo gauti visi reikalingi atsakymai iš „Boeing“, gali atitolinti terminą, kuomet „Boeing 737 MAX“ bus vėl pradėti naudoti visame pasaulyje.
Šalys susitarė pratęsti susitikimą vėliau, kai „Boeing“ galės pateikti išsamios informacijos.
„Boeing“ anksčiau yra sakiusi, kad tikisi pateikti dokumentų paketą sertifikavimui Jungtinių Valstijų federalinei aviacijos administracijai (FAA) maždaug rugsėjo mėnesį, o patvirtinimą tikisi gauti apytikriai dar po mėnesio.
Klausimų apie skrydžio valdymo sistemą, nesusijusių su dviejų avarijų priežastimi laikoma manevravimo charakteristikų stiprinimo sistema, kilo per FAA peržiūrą birželio mėnesį.
„Boeing“ atstovas teigė, kad orlaivių MAX grąžinimo į eksploataciją grafikas šiuo metu tebegalioja.
„Mūsų geriausiais vertinimais, orlaiviai MAX turėtų būti pradėti naudoti ketvirtojo ketvirčio pradžioje“, – pareiškė „Boeing“ atstovas.
„Visas mūsų dėmesys yra sutelktas į saugą ir klientų, reguliuotojų bei keliautojų pasitikėjimo užtikrinimą. Orlaivių grąžinimo į eksploataciją laiką lems FAA ir pasaulinės reguliavimo institucijos“, – pridūrė „Boeing“.
Tuo tarpu FAA atstovas pareiškė, kad „kalbant apie „Boeing 737 MAX“ grąžinimą į eksploataciją, FAA atlieka išsamų procesą, o ne laikosi nustatyto tvarkaraščio“.
„Boeing“ akcijos antradienį smuko 2,7 proc. iki 354,42 JAV dolerių.