Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2015 11 20 /15:09

Sutrikimai „Bitės“ mobiliajame tinkle jau išspręsti

Penktadienį 15min.lt skaitytojai, naudojantys mobiliojo ryšio bendrovės „Bitė“ paslaugomis, paskelbė apie ryšio sutrikimus šiame tinkle. Vis dėlto, labai greitai techniniai gedimai buvo pašalinti.
„Bitė Lietuva“
„Bitė Lietuva“ / Luko Balandžio nuotr.

15:09 val. Sutrikimai pašalinti

„Bitė Lietuva“ paskyroje „Facebook“ paskelbė, kad skambučių paslaugos sutrikimai išspręsti. 

Žinutes siųsti gali 

Kaip 15min.lt  teigė UAB „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė, dėl laikinų techninių sutrikimų priežasties šiuo metu aiškinamasi. 

Bendrovės atstovė pabrėžė, kad kai kurie mobiliojo tinklo vartotojai negali naudotis ryšiu ir skambinti vieni kitiems, tačiau techninis gedimas nepakenkė tekstinių žinučių siuntimui bei mobiliųjų duomenų perdavimui. 

Ž.Jakevičienė teigė, kad kai kuriems vartotojams mobilusis ryšys atsirado, pasirinkus 2G ryšį.

„Apie veiklos sutrikimus paskelbėme “Facebook„, kur ir toliau informuosime vartotojus“, – tikino Ž.Jakevičienė.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos