2014 08 22 /19:33

SEB klientai vėl gali naudotis visomis banko paslaugomis

Nuo 17 val. SEB banko klientai negalėjo naudotis internetinės bankininkystės sistema, kreditinėmis ir debetinėmis kortelėmis, bankomatais. Tai 15min.lt patvirtino banko atstovas. Po beveik valandos bankomatai vėl pradėjo veikti, taip pat galima atsiskaityti visomis kortelėmis, tačiau dar neveikė internetinė bankininkystė. Po 19 val. vėl pradėjo veikti ir internetinė bankininkystė.
Bankomatai
Bankomatai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

SEB banko grupės ryšių su žiniasklaida vadovas Arvydas Žilinskas teigė, kad gedimą bandoma skubiai pašalinti, tačiau kol kas klientai elektroninėmis banko paslaugomis naudotis negali. Banko veikla sutriko maždaug prieš valandą.

Bankas atsiprašo klientų už nepatogumus. Pasak A.Žilinsko, tikimasi, kad sistema pradės veikti jau artimiausiu metu.

17.42 val. AŽilinskas pranešė, kad  bankomatai vėl pradėjo veikti, taip pat galima atsiskaityti visomis kortelėmis, tačiau dar neveikė internetinė bankininkystė. Banko specialistai teigia, jog įvyko tinklo įrangos gedimas. Jis jau nustatytas ir yra šalinamas.

Po 19 val. visi sutrikimai buvo pašalinti, pradėjo veikti ir internetinė bankininkystė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų