06 20 /10:53

„Smart ID“ veikimas atstatytas, trikdžiai truko apie 1,5 valandos

Ketvirtadienio rytą klientai, norintys prisijungti prie „Swedbank“ internetinės sistemos susidūrė su sunkumais. Vėliau išplatintas pranešimas, kad sutriko „SmartID“ veikla, tačiau netrukus ji vėl buvo atstatyta.
„Smart ID“
„Swedbank“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Šįryt 09:31 val. sutriko „Smart-ID“ veikimas Lietuvoje. Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar el. kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“. Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau. Šiuo metu rekomenduojama prie el. paslaugų jungtis naudojant „Mobile-ID“. Informacija bus atnaujinama. „SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų“, – rašyta pranešime žiniasklaidai.

Dėl šios priežasties su sunkumais susidūrė ir tokį prisijungimą naudojančių bankų klientai.

Visgi paslaugos veikimas visiškai atkurtas 10:55 val.

„Daliai naudotojų sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų bei pasirašant dokumentus“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patyrė nepatogumų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų