Prieš Šv. Valentino dieną ir jos metu parduodama maždaug 80 proc. daugiau atvirukų, triskart daugiau dovanų maišelių bei penktadaliu daugiau apatinio trikotažo bei prezervatyvų.
Nors Šv. Valentino dienos prekių pirkimas prasidėjo prieš dvi savaites, didžiausias sujudimas pasijuto iki šventės likus keletui dienų.
„Pastebime tendenciją, kad Šv. Valentinos dienos šventė Lietuvoje įgauna vis didesnį populiarumą, todėl, rūpindamiesi savo pirkėjais, visuomet paruošiame jiems įvairių, specialiai šiai dienai skirtų pasiūlymų. Šių metų šventės naujovė – šaldytuvo magnetukai su širdelėmis“, – teigė prekybos tinklo Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis.
Kaip visuomet, tarp meilės dienai besiruošiančių pirkėjų ypač populiarūs Šv. Valentino dienai skirti aksesuarai: rašikliai, puodeliai, smeigtukai, raktų ir telefonų pakabukai bei meškiukai su širdelėmis. Skaičiuojama, kad šiemet jų parduota 20 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.