Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Šveicarijos milžinė „Richemont“ skaičiavo penktadaliu išaugusius pardavimus

Šveicarijos prabangos prekių milžinė „Richemont“, valdanti tokius prekių ženklus kaip „Cartier“ ir „Piaget“, penktadienį pranešė apie pirmąjį finansinių metų ketvirtį penktadaliu išaugusius pardavimus, nepaisant Azijos ir Ramiojo vandenyno regione sumenkusios paklausos.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Pasauliniai bendrovės pardavimai balandžio–birželio mėnesiais viršijo 5,2 mlrd. eurų, rašoma grupės pranešime, nors Kinijoje dėl naujų COVID-19 protrūkių vėl buvo paskelbtos ribojamosios priemonės.

Pasak grupės, prabangos prekių paklausa išliko stipri Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose ir Europoje.

„Visi kanalai ir verslo sritys, taip pat pardavimai daugumoje regionų augo, palyginti su analogišku ankstesnių metų laikotarpiu, nepaisant neapibrėžtos aplinkos ir sudėtingų palyginamųjų bazių“, – pažymėjo bendrovė.

Pardavimai Europoje, skaičiuojant pagal faktinius valiutos kursus, išaugo 43 proc., o juos iš dalies lėmė didelė paklausa tarp turistų, visų pirma iš Amerikos ir Artimųjų Rytų.

Viduriniuose Rytuose pardavimai išaugo 18 proc., Amerikoje – 41 proc., o Japonijoje – net 75 procentais.

Šie stiprūs rodikliai atsvėrė paklausos nuosmukį Kinijoje, kur dėl griežtų karantinų „Richemont“ buvo priversta uždaryti savo prekyvietes. Tai turėjo įtakos ir pardavimams Honkonge bei Makao, pranešė grupė.

Tuo metu ketvirtadienį „Swatch“ – didžiausia pasaulyje laikrodžių gamintoja bei prekių ženklų „Omega“, „Longines“ ir „Tissot“ savininkė – pranešė, kad dėl ribojamųjų priemonių Kinijoje 2022 metų pirmąjį pusmetį jos pardavimai susitraukė 400 mln. Šveicarijos frankų (408 mln. JAV dolerių).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos