Sveikatos technologijų įmonė „Kilo Health“ atidaro biurą Rygoje

Latvijos sostinėje bendradarbystės erdvėje „Teikums“ biurą atidarė sveikatos technologijų įmonė „Kilo Health“. Tai jau šeštasis miestas, iš kurio gali dirbti komandos nariai. Įmonė dar turi biurus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Berlyne, Kijeve, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Kilo Health“ biuras
„Kilo Health“ biuras / „Kilo Health“ nuotr.

Naujasis biuras pasirinktas neatsitiktinai

Bendradarbystės erdvė „Teikums“ įprastai suburia įvairių verslo atstovus, laisvai samdomus ekspertus. „Kilo Health“ žmogiškųjų išteklių vadovė Ilona Bernotaitė pabrėžia, kad smagu, jog erdvė dažnai organizuoja bendruomenės renginius – tiek edukacines paskaitas, seminarus, tiek pramoginius, pavyzdžiui, gatvės maisto festivalius, kino vakarus ir pan.

„Savo įmonėje labai vertiname bendrą kultūrą, atmosferą, tad norime, kad ir kolegos, kurie dirba iš kitų Europos miestų, jaustųsi išties gerai. Įsikurdami bendradarbystės erdvėje taip pat gauname galimybę geriau susipažinti su įvairių sričių vietos talentais, partneriais. Latvijoje tikrai matome nemažai potencialo pritraukti naujų komandos narių“, – teigia specialistė.

Planuoja didinti latvių kolegų skaičių

Šiuo metu įmonėje dirba 5 kolegos iš Latvijos, tačiau tikimasi augimo. „Kilo Health“ produkto, skirto diabetui valdyti, rinkodaros vadovas Toms Zālmanis iš Latvijos pabrėžia, kad, nors šalys kaimynės daug kuo panašios, esama ir skirtumų.

„Tiek Lietuvos, tiek Latvijos rinkos itin panašios, tačiau darbo rinkoje matau skirtumų. Manau, kad surasti darbuotoją, turintį tarptautinės patirties, tikrai lengviau Lietuvoje nei Latvijoje, nes turite daugiau išties sėkmingų startuolių. Apskritai lietuviai neretai labiau savimi pasitiki nei latviai, tad „Kilo Health“ plėtimasis yra puiki proga įkvėpti vietinius, išnaudoti neužpildytas darbo rinkas galimybes“, – akcentuoja vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis