01 14 /01 16 16:21

Sveikatos turizmas Lietuvoje: britai plūsta į Lietuvą keisti klubo sąnario, tačiau matoma daug praleistų progų

Užsienio žiniasklaidoje pastaraisiais mėnesiais Lietuva kartas nuo karto paminima kaip išsigelbėjimas šimtams britų, belaukiantiems klubo sąnario endoprotezavimo procedūrų. Tai būtų galima laikyti šalies medicininio turizmo sėkme, visgi kalbinti sektoriaus atstovai teigia, kad šios istorijos neatspindi pilno šalies sveikatingumo paveikslo, kuriame matoma nemažai ne tokių šviesių potėpių.
Operacija
Operacija / Shutterstock nuotr.

„Dvi moterys paaiškina, kodėl jos keliavo į Lietuvą, kad išvengtų dvejus metus trukusio gydymo“, „Davidas Haselgrove'as skrido į kliniką Lietuvoje atlikti klubo sąnario endoprotezavimo operacijos ir prisijungė prie vis gausesnio būrio britų pacientų, kurie savo lėšomis susimokėjo už procedūras.“

Anglakalbėje spaudoje pastaruosius mėnesius buvo galima rasti ne vieną istoriją apie tai kaip britai džiaugėsi atvykdami į Lietuvą klubo sąnario endoprotezavimui – apie tai minima net tokiuose žiniasklaidos kanaluose kaip BBC ar „The New York Times“, nekalbant apie smulkesnius vietinius naujienų portalus.

Viena Kaune įsikūrusi klinika sako per praėjusius metus aptarnavusi kelis šimtus klientų iš Jungtinės Karalystės. Preliminariais duomenimis, Lietuvoje įvairias medicinines paslaugas per metus gauna kelios dešimtys tūkstančių užsienio piliečių – įskaitant ir sanatorijų klientus.

Nors tai gali sudaryti įspūdį, kad Lietuva medicininio turizmo kontekste laiko stiprias pozicijas, kalbinti sektoriaus atstovai teigia, jog iššūkių daugiau nei pakanka – prisikviesti užsieniečių chirurginėms procedūroms yra sudėtinga pirmiausia dėl Rusijos agresijos Ukrainoje padarinių, o sanatorijų asociacija baiminasi „virtimo Latvija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis