„Siekėme žmonėms palengvinti švenčių laukimą. Taip gimė mintis dovanoti nostalgiją sukeliančią dovaną – skaitmenizuotus brangiausius prisiminimus. Taip jie bus išsaugoti visam laikui, o žmonės juos visada galės patogiai pasižiūrėti savo išmaniuosiuose įrenginiuose“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja Ugnė Zabielskienė, vyresnioji „Bitės“ prekės ženklo pozicionavimo vadovė.
Nuo lapkričio 16 d. visų operatorių klientai kviečiami atnešti VHS, SVHS, HDV, DV ir MINIDV formatų vaizdajuostes į didžiausius „Bitės“ salonus. Vėliau skaitmeninti prisiminimai žmones pasieks el. paštu – jie bus įkelti į privačią saugyklą debesyje (angl. cloud). Prisiminimus lengvai peržiūrėti žmonės galės naudodamiesi bet kuriuo išmaniuoju įrenginiu: televizoriumi, telefonu, kompiuteriu ar planšete.
Socialiniuose tinkluose ir televizijos ekranuose žiūrovai jau gali išvysti ir specialiai šiai Kalėdinei kampanijai reklamos agentūros „DDB Vilnius“ sukurtą vaizdo klipą. Jis įgyvendintas kartu su režisieriumi Simu Lindešiu bei „Zest“ reklamos ir kino produkcijos kompanija.
„Vaizdo klipe stengėmės kuo tiksliau atkurti 90-tųjų laikmečio nuotaiką: senovišką butą, dekoracijas, aprangą. Klipe išgirsite naujai suskambėjusią Neringos Čereškevičienės dainą „Mamos suknelė“. Ją perdainavo be galo talentinga atlikėja Eglė Sirvydytė“,– priduria U.Zabielskienė.
Senų prisiminimų skaitmeninimo paslauga nemokamai teikiama visų operatorių klientams.