Prekybininkai klientų srautu džiaugiasi
„Dabar jau skaičiuojame paskutines dienas iki Kalėdų, tad didieji apsipirkimai jau pačiame įkarštyje. Pirkėjai perka šviežius ledo lentynose esančius karpius, krevetes, lašišą, kūčiukius, mandarinus, įvarias gurmaniškas užtepėles, trapučius, padažus ir taip toliau. Na, o tokias prekes kaip majonezas į krepšelį deda ir ne po vieną vienetą“, – pasakojo „IKI“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė.
Kad prieš didžiąsias metų šventes pirkėjų srautai pagausėja sako ir „Lidl Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Lina Skersytė. Tiesa, kalėdinę prekybą tinklas pradėjo dar lapkričio pradžioje, nes L.Skersytės teigimu, pirkėjai iš anksto linkę įsigyti ilgesnio galiojimo produktus šventiniam stalui, pavyzdžiui, įvairiausius konservus arba saldumynus.
Kaip pastebi prekybos tinklas „Maxima“, iš pradžių gyventojai labiausiai rūpinosi kūčiukais – juos pirkėjai iš lentynų šlavė dar lapkritį. Taip pat tuo metu į savo prekių racioną įtraukė kisielių ir želei reikalingus ingredientus, maltas aguonas, mieles, įvairius prieskonius kepiniams, saldžią bei konservuotą bakalėją.
Vis dėlto, tikėtina, kad didžiausias pirkėjų antplūdis bus jaučiamas paskutinį savaitgalį prieš didžiąsias šventes.
„Tada pirkėjai aktyviai pradeda pirkti ir šviežią žuvį, pavyzdžiui, silkę, lašišą. Taip pat įvairią paukštieną ar kitus šviežius, iš anksto paruoštus maisto gaminius“, – teigė „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
„Norfos“ atstovo spaudai Dariaus Ryliškio teigimu, paskutinę savaitę iki Kalėdų pardavimai išauga bemaž dvigubai, lyginant su įprastomis dienomis. Šis prekybos tinklas taip pat tikisi, kad šventiniai pardavimai bus didesni nei pernai.
Prekybininkai 15min atskleidė, kiek pinigų šventinėms vaišėms šiemet tikisi išleisti pirkėjai ir kaip rinkos tendencijos keičia jų pirkimo įpročius.