„Šviesos konversija“ nutarė persivadinti į „Light Conversion“

Lazerių ir lazerinių sistemų kūrimo bendrovė „Šviesos konversija“ keičia pavadinimą į „Light Conversion“.
„Šviesos konversija“ gamyklinių patalpų plėtimasis
„Šviesos konversija“ gamyklinių patalpų plėtimasis / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Pasak bendrovės direktoriaus ir vieno akcininkų Algirdo Juozapavičiaus, įmonė partneriams užsienyje visada buvo žinoma kaip „Light Conversion“.

UAB MGF „Šviesos konversija” visuotinis akcininkų susirinkimas priėmė sprendimą pakeisti bendrovės pavadinimą. Tačiau naujasis pavadinimas įsigalios kai bus įregistruoti nauji įmonės įstatai. Tiesa, „Registrų centro” duomenų bazėje įmonės duomenys nėra pakeisti, tad galioja esamas pavadinimas.

"Nuo pat įmonės įkūrimo pradžios orientuojamės į užsienio rinkas, tarptautiniams partneriams visuomet buvome žinomi Light Conversion vardu. Įmonės pavadinimo keitimas – logiškas sprendimas. Tačiau šiandien žinia apie tai – gerokai per anksti", – atsiųstame komentare sakė A.Juozapavičius.

Naujas įmonės pavadinimas paėjusią savaitę užregistruotas Registrų centre.

„Šviesos konversija“ yra Lietuvos lazerių gamybos lyderė, eksportuojanti į daugiau kaip 40 pasaulio šalių.

Praėjusiais metais įmonė Vilniuje atidarė naują mokslo tyrimų korpusą – be gamybos, jame atliekami moksliniai tyrimai bei kuriami modernūs lazeriai.

„Šviesos konversija“ taip pat žinoma dėl didelių atlyginimų – „Sodros“ duomenys rodo, kad vidutinis atlyginimas gruodžio mėnesį buvo beveik 5 tūkst. eurų. Bendrovėje dirba 235 darbuotojai.

45 proc. „Šviesos konversijos“ akcijų priklauso Romualdui Danieliui, 34 proc. – Vidai Piskarskienei, 16 proc. – A.Juozapavičiui, 5 proc. – Valdui Sirutkaičiui.

Bendrovės grynasis pelnas 2017-aisiais padidėjo 10,6 proc. iki 14,377 mln. eurų, pajamos – 35 proc. iki 42,655 mln. eurų. Akcininkams įmonė praėjusiais metais nusprendė išmokėti 5 mln. eurų dividendų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis