„Švyturio“ arenos veiklos dešimtmetis: daugiau nei 700 renginių, populiariausias – SEL koncertas

Per dešimt „Švyturio“ arenos veiklos metų arenos valdytojas „Klaipėdos arena“ suorganizavo 702 įvairaus žanro renginius su 2,053 mln. lankytojų – teigiama audito išvadoje, kurią parengė arenos veiklos dešimtmetį vertinusi Klaipėdos savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba. Išvadoje taip pat pabrėžiama, kad koncesininkas laikėsi prisiimtų įsipareigojimų bei įgyvendino visus lig šiol keltus tikslus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Švyturio Arena
Švyturio Arena / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Renginiai ir investicijos

Beveik pusė visų „Švyturio“ arenoje per dešimtmetį vykusių renginių buvo koncertai – jų suorganizuota 340. Per šį laikotarpį taip pat įvyko 282 sporto renginiai, 50 parodų bei 30 šeimos renginių. Didžiausią lankytojų skaičių pritraukė grupės SEL koncertas, kuriame dalyvavo 8500 žmonių. Koncesijos sutartyje taip pat numatyti bent 4 nemokami savivaldybės renginiai per metus, kurių kasmet įvykdavo vidutiniškai po 4,1.

Į areną per visą laikotarpį koncesininkas investavo 2,049 mln. eurų ir tai yra 43 proc. (619 tūkst. Eur) daugiau nei numatyta koncesijos sutarties privalomųjų investicijų plane.

„Pastaraisiais metais akcentavome infrastruktūros atnaujinimą bei klientų patirtis – investavome 100 tūkst. Eur į naujų jaukių erdvių sukūrimą, kuriose laiką galima leisti ne tik renginio metu. Dar tiek pat investavome į modernesnę garso sistemą ir patogesnius bei saugesnius įėjimo kontrolės sprendimus“ – sakė įmonių grupės „Infrastruktūra LT“, kuriai priklauso areną valdanti įmonė „Klaipėdos arena“, valdybos narys Vitalijus Kuodis.

Koronaviruso poveikis

Dėl šalyje susiklosčiusios epidemiologinės padėties 2020 metai tapo dideliu finansiniu iššūkiu tiek „Klaipėdos arenai“, kuri yra vienintelis pilnai save išlaikantis arenų koncesininkas Lietuvoje, tiek renginiuose dirbusiems žmonėms, kurių per vieną renginį dirbdavo iki 100.

„Įmonė neteko beveik visų suplanuotų praėjusių metų pajamų, o panašus scenarijus dėliojasi ir šiais metais. Vis dėlto suprantame esamos padėties sudėtingumą ir norime kaip įmanoma prisidėti suvaldant šią situaciją, tad investavome į papildomas renginių apsaugos ir kontrolės priemones bei prisiėmėme visą finansinę atsakomybę už arenos patiriamus nuostolius“ – sakė V.Kuodis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis