Pasak „Švyturio-Utenos alaus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovo Rolando Viršilo, pandemijos akivaizdoje verslas susidūrė su rimtais praradimais, tačiau juos padėjo kompensuoti eksportas – nuosavų prekių ženklų pardavimai kitose šalyse per pastaruosius metus didėjo 35 procentais.
„Būtent eksportas leido atsigriebti už vietinės rinkos praradimus, ypač pasijutusius po to, kai duris užvėrė visos maitinimo įstaigos. (...) Taigi, tai natūraliai tiesė kelią į kitas šalis – auginome pardavimus Rusijoje, Didžiojoje Britanijoje, Belgijoje, Olandijoje, Vokietijoje“, – pranešime žiniasklaidai sakė R.Viršilas.
„Vis glaudesnį santykį kuriame su Kinija, kur pardavimų situacija taip pat palengva stabilizuojasi“, – pridūrė jis.
„Švyturys–Utenos alus“ per 11 mėnesių gėrimų pardavė panašiai kaip ir praėjusiais metais per tą patį laiką – apie 130,1 mln. litrų. Nepaisant kritiškai susitraukusio maitinimo ir apgyvendinimo (HORECA) sektoriaus, alaus parduota 3,4 proc. daugiau nei praėjusiais metais, taip pat net 20 proc. daugiau parduota sidro gėrimų. Nealkoholinio alaus pardavimai išliko stabilūs.
Palyginti su 2019 metais, mažmeninė alaus rinka, VMI duomenimis, parduotuvėse augo visais šių metų mėnesiais ir metinis augimas sudarė 2,4 procento. R.Viršilas prognozuoja, jog kitais metais rinka gali susitraukti iki 8 proc., o didžiausią įtaką tam turės pakuočių ribojimai.