Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Švyturio–Utenos alaus“ pajamos šiemet augo 2 proc. iki 159 mln. eurų

„Carlsberg“ grupei priklausančios didžiausios šalies alaus gamybos bendrovės „Švyturys–Utenos alus“ pardavimo pajamos per šių metų sausio-lapkričio mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2019-ųjų laikotarpiu, padidėjo 2,1 proc. iki 159 mln. eurų.
„Švyturys-Utenos alus“  ir „Carlsberg“ įmonių pusryčiai su žiniasklaida
„Švyturys-Utenos alus“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak „Švyturio-Utenos alaus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovo Rolando Viršilo, pandemijos akivaizdoje verslas susidūrė su rimtais praradimais, tačiau juos padėjo kompensuoti eksportas – nuosavų prekių ženklų pardavimai kitose šalyse per pastaruosius metus didėjo 35 procentais.

„Būtent eksportas leido atsigriebti už vietinės rinkos praradimus, ypač pasijutusius po to, kai duris užvėrė visos maitinimo įstaigos. (...) Taigi, tai natūraliai tiesė kelią į kitas šalis – auginome pardavimus Rusijoje, Didžiojoje Britanijoje, Belgijoje, Olandijoje, Vokietijoje“, – pranešime žiniasklaidai sakė R.Viršilas.

„Vis glaudesnį santykį kuriame su Kinija, kur pardavimų situacija taip pat palengva stabilizuojasi“, – pridūrė jis.

„Švyturys–Utenos alus“ per 11 mėnesių gėrimų pardavė panašiai kaip ir praėjusiais metais per tą patį laiką – apie 130,1 mln. litrų. Nepaisant kritiškai susitraukusio maitinimo ir apgyvendinimo (HORECA) sektoriaus, alaus parduota 3,4 proc. daugiau nei praėjusiais metais, taip pat net 20 proc. daugiau parduota sidro gėrimų. Nealkoholinio alaus pardavimai išliko stabilūs.

Palyginti su 2019 metais, mažmeninė alaus rinka, VMI duomenimis, parduotuvėse augo visais šių metų mėnesiais ir metinis augimas sudarė 2,4 procento. R.Viršilas prognozuoja, jog kitais metais rinka gali susitraukti iki 8 proc., o didžiausią įtaką tam turės pakuočių ribojimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos