Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Švyturys-Utenos alus“ pernai buvo nuostolingas

Vienos didžiausių pasaulyje alaus gamybos grupių „Carlsberg“ valdoma Lietuvos alaus rinkos lyderė bendrovė „Švyturys-Utenos alus“ pernai patyrė 5,844 mln. eurų grynųjų nuostolių, kai užpernai buvo uždirbęs 1,483 mln. eurų grynojo pelno.
Alus
Alus / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Įmonės pardavimo pajamos per metus sumažėjo 2,3 proc. iki 124,726 mln. eurų, nurodoma Registrų centrui pateiktoje „Švyturio-Utenos alaus“ 2016 metų ataskaitoje.

Dokumente teigiama, kad įmonė savo akcininkams išmokėjo 10,62 mln. eurų dividendus už 2015 metus. Praėjusių metų pabaigoje įmonė turėjo sukaupusi 102,5 mln. eurų nepaskirstytojo pelno.

Bendrovės skaičiavimais, praėjusiais metais alaus rinka traukėsi 7 procentais.

„Vartojimo mažėjimui įtaką darė uždrausta prekyba alkoholiniais gėrimais degalinėse, nuo praėjusių metų lapkričio apribotos alkoholinių gėrimų akcijos, o nuo šių metų kovo didinti akcizai ir dėl depozito sistemos mokesčių atsiradusi papildoma našta gamintojams nulėmė kainų didėjimą. Alaus rinkai didelę įtaką padarė ir vėsūs bei lietingi vasaros orai – per vasarą suvartotas alaus kiekis buvo mažiausias per dešimtmetį“, – rašoma „Švyturio-Utenos alaus“ metiniame pranešime.

Įmonės pardavimo savikaina per metus ūgtelėjo 5,1 proc. iki 51,8 mln. eurų, ikimokestiniai nuostoliai siekė 6,2 mln. eurų (2015 metais ikimokestinis pelnas – 2,1 mln. eurų).

Praėjusiais metais įmonėje dirbo vidutiniškai 411 darbuotojų (2015 metais – 455).

Jungtinėje Karalystėje registruota „Carlsberg UK Holdings Limited“ valdo 99,3 proc. „Švyturio-Utenos alaus“ akcijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos