„Swatch Group“ dėl koronaviruso protrūkio atšaukė svarbią parodą Ciuriche

Šveicarijos laikrodžių gamintoja „Swatch Group“ antradienį pranešė atšaukianti parodą Ciuriche dėl nerimo, susijusio su naujojo koronaviruso iš Kinijos plitimu.
„Swatch“ laikrodžiai Ciuricho parduotuvėje
„Swatch“ laikrodžiai Ciuricho parduotuvėje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Atsižvelgdami į neapibrėžtumą, susijusį su koronaviruso 2019-nCoV protrūkiu, ir siekdami užtikrinti mūsų svečių, partnerių ir kolegų gerovę, „Swatch Group“ prabangių prekių ženklų gamintojos nusprendė nerengti parodos „Time to Move“, – naujienų agentūrai AFP pranešė bendrovės atstovas.

Paroda, kurios metu mažmenininkams ir žiniasklaidos atstovams buvo numatyta pristatyti naujausias „Omega“, „Breguet“ ir „Blancpain“ kolekcijas, turėjo vykti Ciuriche nuo vasario 28 iki kovo 6 dienos.

„Prabangūs „Swatch Group“ prekių ženklai bus pristatyti vėliau regioninių renginių metu, kad bendrovės partneriai galėtų išvengti kelionių tarptautiniu mastu esant nesaugiam klimatui“, – pažymėjo bendrovės atstovas.

Kinija yra pagrindinė „Swatch“ augimo rinka. Šveicarijos gamintoja geriausiai žinoma dėl įperkamų daugiaspalvių laikrodžių, tačiau jai priklauso platus prekės ženklų asortimentas, pradedant nuo vaikams skirtų laikrodžių „FlikFlak“ ir baigiant prestižiniu JAV prekių ženklu „Harry Winston“.

Laikrodžių pramonės parodos yra labai svarbios gamintojoms, kadangi čia jos gali pademonstruoti naujas kolekcijas ir sulaukti užsakymų.

Praėjusių metų pabaigoje Uhano miesto paplitusiu koronavirusu jau užkrėtė daugiau nei 20 tūkst. žmonių, o 425 žmonės mirė.

Virusas jau pasiekė daugiau nei 20 šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis