KLASCO yra viena didžiausių Klaipėdos jūrų uoste veikiančių bendrovių. Šiuo metu įmonė valdo vieną birių trąšų terminalą, kurio krovos pajėgumai siekia 2,5 mln. tonų per metus. Naujuoju terminalu KLASCO pajėgumus ketina išplėsti dar 1 mln. tonų. Terminale bus įdiegta naujausia krovos įranga, dėl kurios augs darbų sparta ir kokybė. Visa projekto vertė viršija 60 mln. litų, pusę šios sumos sudaro KLASCO investuojamos lėšos.
„Terminalo statybas pradėjome pernai, o pirmuosius krovinius jame ketiname krauti jau 2014 metų pavasarį. Tikimės, kad naujasis terminalas padės išplėsti esamų klientų krovinių apimtis ir pritraukti naujų klientų“, – sako KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.
Pasak „Swedbank“ Verslo bankininkystės tarnybos vadovo Vytauto Bučiūno, bankas priėmė sprendimą finansuoti vienos didžiausių krovos įmonių terminalo plėtrą įvertindamas ilgametę KLASCO veiklos patirtį Klaipėdos uoste. Be to, šis įmonės projektas yra perspektyvus ir naudingas visam regionui. „Manome, kad terminalui pradėjus veiklą, Klaipėdos uostas taps dar patrauklesnis Lietuvos ir Baltarusijos verslininkams. Uoste taip pat bus geriau išnaudojami turimi pajėgumai, didės jo konkurencingumas lyginant su kitais Baltijos jūros uostais“, – sakė V. Bučiūnas.
2013 m. kovo mėnesį Klaipėdos uoste buvo pakrautas rekordinis krovinių kiekis – 3,71 mln. tonų. Daugiausiai įtakos krovos augimui turėjo trąšų ir žemės ūkio produktų krova. Klaipėdos jūrų uosto duomenimis, vien kovo mėnesį trąšų krovos apimtys, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 67 procentais.