2021 08 23 /10:30

T.Balžekui ir „Postimees Grupp“ leista valdyti „15min“, BNS ir „Media bites“

Tomo Balžeko vadovaujama medijų ir skaitmeninė verslo grupė „Media bitės“ ir Estijos bendrovei „Postimees Grupp“ priklausančios naujienų portalą „15min“ ir naujienų agentūrą BNS valdančios įmonės galės būti valdomos bendrai, nusprendė Konkurencijos taryba.
Nauja įmonių grupė
Nauja įmonių grupė

Taip pat leista netiesiogiai įgyti įmonių „LT Media Group“, „Baltijos fotografijos linija“ ir „Medipresa“ bendrąją kontrolę, teigiama Konkurencijos tarybos pranešime.

„Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad dėl numatomos vykdyti koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis, ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose“, – rašoma pranešime.

Pranešimas apie ketinimą vykdyti koncentraciją gautas liepos 22 dieną. Anot Konkurencijos tarybos, kiti rinkos dalyviai (suinteresuoti asmenys) nepateikė argumentuotų nuomonių apie būsimo sandorio galimas neigiamas pasekmes konkurencijai.

„Jungiasi dvi labai stiprios ir profesionalios komandos. (...) Tikiu, kad visi kartu dirbsime darniai ir iš peties, pasieksime puikių pergalių, išgyvensime daug iššūkių, sustiprėsime kaip profesionalai ir žmonės. Nekantrauju pradėti“, – pranešime žiniasklaidai sakė „Media bičių“ pagrindinis akcininkas ir generalinis direktorius T.Balžekas,

Nauja įmonių grupė Lietuvoje ketina veikti „15min Group“ vardu. Užbaigus sandorį 60 proc. „15min Group“ akcijų priklausys „Postimees Grupp“, 40 proc. ir valdymo kontrolė – ligšioliniams „Media bitės“ akcininkams T.Balžekui, Martynui Basokui, Gabrielei Burbienei ir Tomui Bindokui per naujai įsteigtą holdingo įmonę „4 Bees“.

Registrų cento duomenimis, rugpjūčio pradžioje įsteigtos „4 Bees“ pagrindinis akcininkas yra T.Balžekas, valdantis 56 proc. įstatinio kapitalo. M.Basokui priklauso 26 proc., G.Burbienei – 10 proc., o T.Bindokui – 8 proc. įmonės akcijų.

Gedimino Kropio nuotr./Tomas Balžekas
Gedimino Kropio nuotr./Tomas Balžekas

„4 Bees“ akcininkai rugpjūčio 17 dieną nusprendė padidinti įmonės įstatinį kapitalą nuo 2,5 tūkst. iki 6,932 mln. eurų, naujos emisijos akcijas (išskyrus vieną akciją) apmokant 100 proc. „Media bičių“ akcijų paketu. Padidinus įstatinį kapitalą T. Balžekui priklausys 56,67 proc., M. Basokui – 25,67 proc., G. Burbienei – 10 proc., o T. Bindokui – 7,67 proc. „4 Bees“ įstatinio kapitalo.

Pasak „Postimees Grupp“ vadovo Andruso Raudsalu, „Postimees Grupp“ laukia šio susijungimo užbaigimo, kuris abiem pusėms leis visapusiškai realizuoti savo potencialą.

„Sujungdami šias kompanijas po vienu stipriu valdymo skėčiu, Lietuvos žiniasklaidos rinkoje sukuriame tikrai stiprią jėgą. Mūsų vizija ir tikslai visiškai sutampai su „Media bičių“ vadovų komandos“, – pranešime tvirtino A.Raudsalu.

Užbaigus susijungimą „15min Group“ priklausys naujienų portalas „15min“, naujienų agentūra BNS, žurnalai „Žmonės“, „Laimė“, „Legendos“, „Ji“, naujienų portalas „zmones.lt“ ir mobilioji programėlė „Žmonės“, fotoagentūra „ŽMONĖS Foto“ ir fotoarchyvas „Fotobankas“, taip pat knygų ir periodinių leidinių platinimo įmonė „Medipresa“ bei internetinė knygų išpirktuvė „Perkuknyga.lt“.

Į susijungimą nepatenka „ŽMONĖS Cinema“, valdanti to paties pavadinimą namų kino platformą, „Pasaka“, valdanti du to paties pavadinimo kino teatrus Vilniuje, „Mano daktaras“, valdanti rezervacijų sistemas manodaktaras.lt ir uodega.lt bei puslapius pincetas.lt ir sveikas.lt. Taip pat nepatenka kitos smulkesnės veiklos. Šias įmones toliau valdys „4 Bees“.

Likusieji „Postimees Grupp“ verslai, veikiantys Latvijoje ir Estijoje, toliau 100 proc. priklausys Estijos „MM grupp“, kurio pagrindinis akcininkas – Margusas Linnamae.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis