Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Target“ pranešė apie praėjusį ketvirtį toliau augusį pelną ir pajamas

Prekybos centrų milžinė „Target“, valdanti antrą pagal dydį mažmeninės prekybos parduotuvių tinklą JAV, pranešė apie 7,7 proc. didesnį antrojo šių fiskalinių metų ketvirčio grynąjį pelną bei apie 9,5 proc. išaugusias pajamas.
Eurai ir doleriai
Eurai ir doleriai / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Pajamos Pelnas

Liepos 31 dieną pasibaigusio ketvirčio grynasis pelnas sudarė 1,82 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 1,69 mlrd. JAV dolerių tuo pačiu laikotarpiu pernai, rašoma bendrovės pranešime spaudai.

Pelnas vienai akcijai padidėjo nuo 3,35 JAV dolerio iki 3,65 JAV dolerio.

Neįskaitant vienkartinių veiksnių, pelnas vienai akcijai siekė 3,64 JAV dolerio, viršydamas vidutinę „FactSet“ apklaustų ekspertų prognozę (3,51 JAV dolerio akcijai).

„Target“ ketvirčio pajamos išaugo iki 25,16 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 22,98 mlrd. JAV dolerių prieš metus.

Analitikų prognozių konsensusas numatė 24,99 mlrd. JAV dolerių pajamas.

Visgi pajamų augimo tempas lėtėjo: gegužės–liepos mėnesiais jis siekė 8,9 proc., nors pirmąjį ketvirtį fiksuotas 23,3 proc., o ketvirtąjį praėjusių finansinių metų ketvirtį – 21,1 proc. siekęs augimas.

Ilgiau nei vienerius metus veikiančių „Target“ parduotuvių pardavimų apimtys praėjusį ketvirtį išaugo 8,9 proc. ir gerokai atsiliko nuo ankstesnį ketvirtį fiksuoto 22,9 proc. rodiklio. Pardavimų internetu apimtys išaugo 10 procentų.

Bendrovės direktorių valdyba pritarė naujos 15 mlrd. JAV dolerių vertės akcijų supirkimo programai, kuri prasidės baigus ankstesnę programą, galiojančią nuo 2019 metų, kurios biudžete dar liko nepanaudotų 1,8 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų