Tarnyba: Lietuvos mėsos įmones tikrinę Taivano ekspertai rado trūkumų

Taivano ekspertams baigus daugiau nei savaitę trukusį Lietuvos mėsos gamintojų, ketinančių į Taivaną eksportuoti jautieną, auditą, Maisto ir veterinarijos tarnyba sako, kad įmonėse buvo pastebėta keletas trūkumų, tačiau tikimasi, kad jie netrukus bus pašalinti ir leidimų procedūros netrukus bus baigtos.
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba / Arno Strumilos / 15min nuotr.

„Taivano auditoriai pozityviai tikisi, kad įmonėse pastebėti trūkumai gali būti pašalinti artimiausiu metu ir visos leidimų eksportuoti procedūros bus pabaigtos netolimoje ateityje“, – teigiama tarnybos pranešime.

Taivano ekspertai pažymėjo, kad būtina pateikti biosaugos planus dėl galvijų ir kiaulių skerdimo bei produkcijos tinkamo atskyrimo įmonėse, taip pat akcentavo, kad galvijai skerdimui turi būti iš Lietuvos arba kitų Taivano patvirtintų valstybių.

„Nei Latvija, nei Estija nėra patvirtintos šalys jautienos eksportui į Taivaną“, – nurodė tarnyba.

Taivano ekspertai vertino Maisto ir veterinarijos tarnybą, Nacionalinį maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo institutą, kaip atliekami tyrimai, kontrolė, bei kaip trys Lietuvos mėsos įmonės įgyvendina atitinkamus reikalavimus. Taip pat buvo tikrinta viena organines trąšas iš mėsinių galvijų mėšlo gaminanti ir savo produkciją ketinanti eksportuoti įmonė.

Tai jau antras auditas dėl lietuviškos produkcijos eksporto galimybių. Šiemet liepos pabaigoje-rugpjūčio pradžioje Taivano ekspertai atliko Lietuvos kiaušinių produktų, pieno, žuvies produktų gamintojų auditą. Šiuo metu laukiama galutinių audito išvadų, kurios turėtų atverti naujas galimybes Lietuvos maisto gamintojams.

Savo produkciją į Taivaną eksportuoti siekia daugiau nei 20 Lietuvos maisto gamintojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis