Kasmetinį renginį organizuoja Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA). Kaip ir ankstesniais metais, „PR Impact Awards 2017“ renginį gegužės 5 d. sudarys trys dalys: konferencija, geriausių ryšių su visuomene projektų pristatymas ir apdovanojimai.
Pasibaigus šių metų apdovanojimų paraiškų teikimo terminui, daugiausia paraiškų sulaukta socialinės atsakomybės projekto kategorijoje – 20. Integruotos komunikacijos kampanijos kategorijoje pateikta 18 paraiškų, 17 paraiškų pateikta rinkodaros komunikacijos kategorijoje.
Kaip ir ankstesniais metais, aktyviausiai paraiškas teikė komunikacijos agentūros (89 paraiškos). Verslo bendrovės pateikė 21, o viešojo sektoriaus organizacijos ir nevyriausybinės organizacijos – 13 paraiškų.
Šių metų „PR Impact Awards 2017“ konkurso išskirtinumas – renginio tarptautiškumas. Paraiškas teikti buvo kviečiamos komunikacijos agentūros ir specialistai iš Skandinavijos ir Baltijos šalių, Lenkijos, Baltarusijos ir Ukrainos. Aktyviausiai pasirodė Latvijos ir Estijos agentūros, pateikusios 28 paraiškas.
Visas pateiktas paraiškas vertins tarptautinė 11-os komunikacijos ekspertų komisija. Pasak jos narių, didelis dėmesys bus skiriamas komunikacijos projektų rezultatams ir įtakai.
Komisijos atrinkti geriausi komunikacijos projektai bus pristatomi gegužės 5 d. vyksiančios „PR Impact Awards 2017“ konferencijos metu. Po jos seks kategorijų lyderių apdovanojimų ceremonija. Daugiausiai apdovanojimų skirtingose kategorijose surinkusi komunikacijos agentūra bus apdovanota metų agentūros titulu.