Tarptautiniame konkurse moksleiviai išbandė startuolių amplua

Nuo pat balandžio mėnesio vykęs tarptautinis 8-11 klasių moksleivių konkursas „Solve for Tomorrow“ pasiekė finišo tiesiąją. Šią savaitę konkurso finale susirungė net 15 moksleivių komandų iš Lietuvos, Latvijos bei Estijos ir paaiškėjo nugalėtojai, kuriems buvo išdalintas 18 tūkst. eurų vertės prizinis fondas, rašoma pranešime spaudai.
Renginio vedėjai
Renginio vedėjai / Organizatorių nuotr.

Nuo 2014 m. socialinės atsakomybės projektus Lietuvoje įgyvendinanti tarptautinė technologijų bendrovė „Samsung“ šiemet pakvietė moksleivius dalyvauti konkurse „Solve for Tomorrow“, kuriame ieškoma atsakymo, kaip atkurti pusiausvyrą tarp gyvenimo skaitmeninėje erdvėje ir realybėje.

„Šiemet konkurso dalyviai buvo kviečiami dalintis idėjomis, kaip padėti sau ir kitiems atrasti pusiausvyrą ir pasiruošti grįžimui į „priešpandeminį“ pasaulį. Vertinant dalyvių paraiškas buvo atsižvelgta į kelis kriterijus: ar siūloma remtis naujausiomis technologijomis, ar kūrybinė idėja yra originali, ar įmanoma idėją įgyvendinti realybėje ir į tai, kokį teigiamą socialinį poveikį tai gali duoti visuomenei. Viso konkurso metu moksleiviai daug dirbo, kol išgrynino savo idėjas, o finalininkams teko dar viena užduotis – jas pristatyti komisijai. Labai svarbu, kad į konkursą įsitraukė daug moksleivių iš visų Baltijos šalių ir pateikė neįtikėtinai gerų idėjų. Išrinkti nugalėtojus nebuvo lengva“, – sako konkurso ir programos Baltijos šalyse vadovė Eglė Tamelytė.

Konkurse savo jėgas išbandė ir idėjas pateikė daugiau nei šimtas komandų, iš kurių tik 15 pateko į finalą. Finaliniame renginyje, tiesioginės transliacijos metu, kompetentingai komisijai savo idėjas pristatė ir 5 moksleivių komandos iš Lietuvos, tačiau į prizininkų trejetuką jos nepateko.

Pirmąją vietą konkurso finale užėmė moksleivių komanda „Darbmeklis“ iš Latvijos. Jie pasidalins 5 tūkst. eurų piniginį prizą ir 5 tūkst. eurų vertės prizą „Samsung“ įrenginiams įsigyti.

Nugalėtojai konkurso finale pristatė mokomąją platformą, padedančią užmegzti ryšį verslininkams ir darbo ieškančiam jaunimui. Platformos pagalba padedama ne tik įsidarbinti, bet ir išspręsti įvairius teisinius klausimus bei gauti daug kitos su įsidarbinimu susijusios naudingos informacijos.

Konkurso nugalėtojai atskleidė, kas paskatino imtis tokios idėjos ir prisipažino, kad pateikę paraišką dalyvauti tarptautiniame konkurse, neturėjo didelių vilčių į jį patekti, o tuo labiau – nugalėti.

„Vasarą jaunimas neturi ką veikti, labai sunku rasti darbą, dėl to kilo idėja, jog reikėtų būtent tokios platformos, kuri padėtų išspręsti problemą, su kuria ir patys susiduriame. Mes tikrai net nesitikėjome, kad praeisime konkurso atrankas, o dabar sunku suvokti, jog tapome nugalėtojais. Kol kas dar tikrai net neįsivaizduojame, kaip išleisime laimėtus pinigus,“, - sakė nugalėtojų komandos atstovai.

Antrąją vietą užėmė ir 5 tūkst. eurų vertės prizą „Samsung“ įrenginiams įsigyti laimėjo „Spotter“ komanda iš Estijos. Moksleiviai pristatė diskgolfo sekimo įtaisų idėją, kuriuos būtų galima pritvirtinti prie bet kurio esamo diskgolfo disko ir rasti mobiliuoju telefonu.

Trečiąją vietą konkurso finale užėmė ir 3 tūkst. eurų vertės prizą „Samsung“ įrenginiams įsigyti laimėjo „Abite“ komanda iš Latvijos. Moksleiviai pristatė mobiliąją programėlę, skirtą informacijos dalinimuisi, kurioje naudotojai gali pažymėti savo maisto pasirinkimus, mitybos apribojimus, produktus, kuriems yra alergiški. Remiantis šaldytuve turimu maistu ir gyvenimo būdu, programėlė siūlo naujus receptus ir padeda apsipirkti. Tuo pačiu tai padeda rasti sprendimus, kokį maistą pasirinkti šventėms, kad jis būtų saugus ir tinkamas visiems svečiams.

Prie „Solve for Tomorrow“ konkurso prisijungė ir įvairių sričių organizacijos, kurių atstovai tapo komisijos nariais bei mentoriais, padėjusiais moksleiviams plėtoti idėjas ir jas pristatyti komisijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis