Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Tarptautinis SPAR parduotuvių tinklas planuoja šią vasarą pradėti veiklą Latvijoje

Tarptautinis mažmeninės prekybos tinklas SPAR planuoja šių metų vasarą turėti pirmąsias parduotuves Latvijoje, pranešė bendrovė „SPAR Latvija“.
Parduotuvė
Parduotuvė / 123rf.com nuotr.

SPAR – tai tarptautinė nepriklausomų didmenininkų ir mažmenininkų grupė, atstovaujanti vienam prekės ženklui.

SPAR Latvijoje bendradarbiaus su mažmeninės prekybos srityje jau dirbančiais verslininkais, padės jiems organizuoti bei plėtoti verslą. Parduotuvių koncepcija bus modernizuojama, klientams siūlomų produktų asortimentas plečiamas, pasiūlant ir naujų produktų.

Tikimasi, kad iš pradžių apie penktadalį parduotuvės asortimento sudarys SPAR prekės ženklo produkcija, o kita bus aprūpinama pagal centralizuotą produktų tiekimą ir vietinių gamintojų pasiūlymus.

„Šiuo metu deramės su keletu mažmeninės prekybos įmonių, jau veikiančių šioje srityje ir suinteresuotų prisijungti prie SPAR tinklo bei sukurti sėkmingą verslo plėtros pagrindą savo konkurencingumui, produktyvumui ir pelningumui didinti“, – sakė „SPAR Latvija“ valdybos pirmininkas Andris Vilcmejeras, anksčiau vadovavęs bendrovėms „Maxima Latvija“ ir „Putnu fabrika Ķekava“.

Bendrovė „SPAR Latvija“ įregistruota pernai liepą, įstatinis kapitalas – 250 tūkst. eurų. Jos akcininkai – Aleksandras Svarevskis (50 proc.), GECO (27 proc.), „Prodimpekss Logistikas Grupa“ (10 proc.), Valerijus Ivasenka (8 proc.) ir A.Vilcmejeras (5 proc.).

SPAR veiklą pradėjo 1932-aisiais nuo vienos parduotuvės Nyderlanduose, o dabar tinklas apima daugiau kaip 13,5 tūkst. parduotuvių 48 šalyse, kasdien aptarnaujančių 14,5 mln. pirkėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos