Tauragės kepykla pardavė 20 parduotuvių: duonos rinka traukiasi, gyventojų mažėja

Tauragėje įsikūrusi kepykla „Molupis ir ko“ atsisako nuosavų parduotuvių tinklo. Įmonė pardavė 20 prekybos vietų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Molupio“ centrinė parduotuvė Tauragėje
„Molupio“ centrinė parduotuvė Tauragėje / „Molupio“ nuotr.

Nuo šiol 14 parduotuvių valdys mažmeninės prekybos tinklas „Gulbelė“, 2 parduotuves – „Šilutės prekyba“ ir 4 parduotuves – V. Vilkiaus įmonė.

Už gautas lėšas bendrovė ruošiasi atnaujinti jau prekyboje esančią produkciją. Kiek pavyko gauti už parduotas prekybos vietas, Tauragės kepykla atskleisti 15min atsisakė.

Pardavimą lėmė besitraukianti duonos gaminių rinka ir gyventojų skaičius rajonuose.

„Sandorį, visų pirma, siejame su didesnių galimybių paieška – teigiamais pokyčiais duonos versle, naujomis ambicijomis. Vien tam, kad atitiktume pirkėjų poreikius, esame pasirengę atsisakyti nuostolingų gaminių ir kurti naują duonos produktų liniją. Nors dalis pamėgto asortimento išliks“, – apie tolesnę „Molupis ir ko“ strategiją pasakoja kepyklos vadovas Matas Pozingis ir priduria, kad pirkėjai taip pat išvys atnaujintą kepyklos logotipą bei naujas produktų pakuotes.

Anot kepyklos vadovo, naujoji įmonės strategija nepalies įmonės darbuotojų. „Prieš užverdami savo parduotuvių duris jau tarėmės su partneriais, kad ji samdytų mūsų darbuotojus. Todėl išties džiugu, kad išeitį rasti pavyko: darbuotojams pasiūlėme sudaryti sutartis su naujaisiais parduotuvių savininkais.“

Numatyta, kad įmonei užbaigus sandorį, prekyviečių lentynose pirkėjai ir toliau matys kepyklos produkciją, galės užsisakyti proginių kepinių – duonos, pyragų, tortų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų