Tauragės kepykla pardavė 20 parduotuvių: duonos rinka traukiasi, gyventojų mažėja

Tauragėje įsikūrusi kepykla „Molupis ir ko“ atsisako nuosavų parduotuvių tinklo. Įmonė pardavė 20 prekybos vietų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Molupio“ centrinė parduotuvė Tauragėje
„Molupio“ centrinė parduotuvė Tauragėje / „Molupio“ nuotr.

Nuo šiol 14 parduotuvių valdys mažmeninės prekybos tinklas „Gulbelė“, 2 parduotuves – „Šilutės prekyba“ ir 4 parduotuves – V. Vilkiaus įmonė.

Už gautas lėšas bendrovė ruošiasi atnaujinti jau prekyboje esančią produkciją. Kiek pavyko gauti už parduotas prekybos vietas, Tauragės kepykla atskleisti 15min atsisakė.

Pardavimą lėmė besitraukianti duonos gaminių rinka ir gyventojų skaičius rajonuose.

„Sandorį, visų pirma, siejame su didesnių galimybių paieška – teigiamais pokyčiais duonos versle, naujomis ambicijomis. Vien tam, kad atitiktume pirkėjų poreikius, esame pasirengę atsisakyti nuostolingų gaminių ir kurti naują duonos produktų liniją. Nors dalis pamėgto asortimento išliks“, – apie tolesnę „Molupis ir ko“ strategiją pasakoja kepyklos vadovas Matas Pozingis ir priduria, kad pirkėjai taip pat išvys atnaujintą kepyklos logotipą bei naujas produktų pakuotes.

Anot kepyklos vadovo, naujoji įmonės strategija nepalies įmonės darbuotojų. „Prieš užverdami savo parduotuvių duris jau tarėmės su partneriais, kad ji samdytų mūsų darbuotojus. Todėl išties džiugu, kad išeitį rasti pavyko: darbuotojams pasiūlėme sudaryti sutartis su naujaisiais parduotuvių savininkais.“

Numatyta, kad įmonei užbaigus sandorį, prekyviečių lentynose pirkėjai ir toliau matys kepyklos produkciją, galės užsisakyti proginių kepinių – duonos, pyragų, tortų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis