Teisę dalyvauti „Jaunųjų Kanų liūtų“ konkurse iškovojo agentūros „SuperYou“ duetas

Įveikęs 11 kitų komandų, teisę dalyvauti tarptautiniame „Jaunųjų Kanų liūtų“ konkurse iškovojo Godos Gutautaitės ir Kristijono Marcinkevičiaus duetas. Agentūrai „SuperYou“ atstovusi komanda pasiūlė geriausią skaitmeninį sprendimą, kaip populiarinti plaukimo pamokų vaikams kampaniją.

Mokėjimas plaukti – kaip mokėjimas skaityti. Tokią pagrindinę žinutę pasiūlė G.Gutautaitė ir K.Marcinkevičius, kampanijos viešinimui sugalvoję sprendimų „Facebook“, „YouTube“ ir „Instagram“ tinkle. Sugalvoti, kaip išpopuliarinti plaukimo vaikams pamokų kampaniją ir aukų rinkimo tam akciją – tokia buvo pagrindinė užduotis konkurso Vilniuje dalyviams.

Skendimas pasaulyje yra trečia, o Lietuvoje – antra pagal dažnumą mirties dėl nelaimingo atsitikimo priežastis. Palyginti su kitomis Europos šalimis, vaikų iki 19 metų Lietuvoje nuskęsta daugiausiai – apie 30 kasmet. Pagrindinė vaikų skendimo priežastis yra nemokėjimas plaukti.

Plaukikė Rūta Meilutytė kartu su Lietuvos plaukimo federacija užsibrėžė pakeisti susidariusią padėtį ir padaryti kokybišką vaikų plaukimo mokymą prieinamą visoms socialiai remtinoms šeimoms ir vaikams. Maždaug 3000 vaikų organizuoti plaukimo pamokas kainuoja 120 000 eurų per metus. 

Konkurso metu gimusios idėjos, kaip tikimasi, ir padės padidinti šios problemos žinomumą ir, plaukimo pamokų vaikams dėka, leis sumažinti skendimų skaičių.

Konkurso atrankoje, vykusioje „Comfort Hotel LT“ viešbutyje, dalyvavo komandos iš šių kūrybinių agentūrų: „Milk“, „New!“, „Love“, „Le Terrier“, „Folk“, „J. Walter Thomson Vilnius“, „Enter“, „Adfingers“, „Gaumina“,  „Socialus marketingas“, „SuperYou“ bei „Ogilvy“.

Tarptautinis „Jaunųjų Kanų liūtų“ konkursas birželio mėnesį vyks Kanuose, Prancūzijoje, greta pagrindinio „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio. Čia su dešimtis kitų komandų iš viso pasaulio ir varžysis Lietuvai atstovausiantys G.Gutautaitė ir K.Marcinkevičius.

Lietuviai pernai jau įrodė galintys ne tik varžytis šiame konkurse, bet ir įveikti dešimtis konkurentų. Žygimantas Kudirka ir Lina Marcinonytė iš agentūros „New!“ iškovojo „Jaunųjų Kanų liūtų“ sidabro apdovanojimą.

„Svarbu ne tik idėjos originalumas bei inovatyvumas, bet ir galimybė ją įgyvendinti“, – gaires būsimiems konkurso Kanuose dalyviams brėžė Ž.Kudirka.

Portalas 15min yra oficialus „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovas Lietuvoje.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų