Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Teismas: „Philip Morris Baltic“ turi sumokėti baudą už tabako gaminių reklamą

Vilniuje įsikūrusi tabako prekybos bendrovė „Philip Morris Baltic“ turi sumokėti 2,2 tūkst. eurų baudą už žaidimą – jo metu galima laimėti prietaisus „Iqos“ ir jų priedus, taip pat už neleistiną šių gaminių reklamą, nusprendė teismas.
„Philip Morris International“
„Philip Morris International“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) rugsėjo 2 dieną atmetė „Philip Morris Baltic“ skundą – įmonė prašė panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) 2020-ųjų sausio nutarimą, kuriuo bendrovei pritaikytos sankcijas už Tabako, tabako gaminių ir su jais susijusių gaminių kontrolės įstatymo pažeidimus, pranešė teismas.

NTAKD teigimu, „Philip Morris Baltic“, kuri Lietuvoje platina kaitinamojo tabako produktus „Heets“ ir tik su jais naudojamus įvairių modelių prietaisus „Iqos“, juos įsigijusiems ir svetainėje www.iqos.lt užsiregistravusiems žmonėms siuntė informaciją apie žaidimą, todėl pažeidė įstatymą.

„Philip Morris Baltic“ tvirtino, kad „Iqos“ nėra nei tabako gaminys, nei elektroninė cigaretė ar jos pildyklė, nei žolinis gaminys, todėl draudimai jam nėra taikomi, o visa apie prietaisą pateikiama informacija negali būti laikoma paslėpta reklama.

VAAT pažymėjo, kad Lietuvoje yra draudžiama bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleisti informaciją apie tabako gaminius, jei ji skatina juos įsigyti ir vartoti. Ano teismo, „Philip Morris Baltic“ informaciją apie „Iqos“ platino ir muzikiniuose festivaliuose, kuri lankosi nepilnamečiai.

Sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

Tai jau ne pirmas kartas, kai Lietuvos teismai atmeta „Philip Morris Baltic“ skundus dėl NTAK skirtų sankcijų už paslėptą kaitinamojo tabako gaminių reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos