15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Teismui apskundusi VVTAT, „Perlas Energija“ ginčą su tarnyba nori spręsti taikiai

Įsipareigojimų klientams nesugebėjusi įvykdyti ir veiklą sustabdžiusi nepriklausoma elektros tiekėja „Perlas Energija“ teismui apskundė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) įpareigojimą netaikyti „nesąžiningų“ sutarties sąlygų ateityje. „Perlas Energija“ mano, kad toks įpareigojimas yra „praradęs prasmę ir aktualumą“, todėl norėtų šį teisminį ginčą išspręsti taikiai.
„Perlas Energija“
„Perlas Energija“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Teismo posėdis buvo atidėtas, nes ieškovai („Perlas Energija“ – BNS) pranešė, kad šiame ginče bus ieškoma taikių jo sprendimo būdų“, – BNS teigė Vilniaus miesto apylinkės teismo atstovas Aurimas Žukauskas.

Pasak jo, lapkričio 21 dieną turėjusiame įvykti posėdyje „Perlas Energija“ teismo prašė panaikinti tarnybos rugpjūčio 31 dienos nutarimą ir pripažinti, kad jos sutarčių su klientais sąlygos nebuvo nesąžiningos

„Perlas Energijos“ vadovo Viliaus Juraičio teigimu, VVTAT nutarimas buvo priimtas rugpjūčio mėnesį, kai bendrovė dar vykdė veiklą, todėl dabar jis neteko prasmės.

„Perlas Energija“ nepriklausomo elektros energijos tiekimo veiklos šiuo metu nebevykdo, todėl minėtas VVTAT nutarimas dėl sutarties sąlygų ateityje netaikymo yra praradęs prasmę ir aktualumą“, – BNS sakė V.Juraitis.

„Siekiant nedidinti bylinėjimosi išlaidų nei „Perlas Energijai“, nei valstybei, norime kartu su VVTAT surasti racionalų sprendimą ir šį teisminį ginčą išspręsti taikiai“, – pridūrė jis.

Šiuo metu teismuose yra nagrinėjamos kelios „Perlas Energijos“ bylos su tarnyba. Kitoje byloje dėl VVTAT paskirtos 90 tūkst. eurų baudos – ji nagrinėjama Vilniaus apygardos administraciniame teisme – pasak V.Juraičio, yra laukiama VVTAT atsiliepimo į „Perlas Energijos“ pateiktą skundą.

Rugpjūtį atlikusi tyrimą VVTAT nusprendė, kad „Perlas Energija“ pateikė neteisingą informaciją apie siūlomas fiksuotas elektros kainas ir klaidino vartotojus, kurie tikėjosi gauti sutartą fiksuotą kainą visą sutartyje numatytą laiką, todėl skyrė jai baudą.

„Perlas Energija“ aiškino, jog klientų sąmoningai neklaidino, o situaciją lėmė nekontroliuojama padėtis energetikos rinkoje. Esą siūlydama fiksuotas kainas bendrovė buvo tikra, kad jas galės užtikrinti ir ateityje.

Anksčiau vieną mažiausių tarifų siūliusi „Perlas Energija“ rugpjūčio 5 dieną pranešė keičianti beveik visų 180 tūkst. klientų sutartis – pasirinkę fiksuotas kainas buvo perkelti į kintamos kainos planą, kurio tarifai priklauso nuo kainos biržoje. Augant elektros kainoms, jos pati negaminanti įmonė tapo nepajėgi vykdyti įsipareigojimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais