„Dalis Lietuvos gyventojų dažnai naudojasi ryšio paslaugomis daug metų, net netikrindami, ar gali gauti geresnį pasiūlymą. Socialiai jautrios visuomenės grupės veikiausiai neis registruoti kortelių ir, kaip parodė Lenkijos pavyzdys, liks be ryšio.
Be to, „Tele2“ užima apie 60 proc. išankstinio mokėjimo kortelių rinkos. Tad jei būsime priversti per gana trumpą laiką suregistruoti visas korteles, galime prarasti dalį klientų. Nes pamatę spūstis salone dalis žmonių tikrai nueis į šalia esančius konkurentų salonus, kuriuose bus mažesnės eilės. Labiausiai tai naudinga mūsų konkurentei „Teliai“, nes ji, pasiūliusi, pavyzdžiui, patrauklų planą ir telefoną, turės progą pigiai pervilioti iš mūsų dalį klientų“, – dienraščiui nerimavo „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
„Telia“ turi apie 290 tūkst. tokių klientų, o „Bitė Lietuva“ – apie 350 tūkstančius.