„Tele2“ lankstumas padėjo operatyviai atliepti pastaraisiais metais sparčiai besikeičiančius vartotojų poreikius ir pasiūlyti patrauklias kainas bei aktualias paslaugas. Užimama stabili rinkos dalis ir ypač sparčiai augantis verslo klientų skaičius rodo, kad žmonės mumis pasitiki, o tai skatina dar labiau tobulėti“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Bendrovės pajamos trečiąjį 2021-ųjų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, kilo 9,2 proc. ir siekė 77,3 mln. eurų.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) pastarąjį ketvirtį siekė 28,3 mln. Eur. Tai yra 8,7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Klientų skaičius, apimantis didžiąją dalį mobiliojo ryšio rinkos (pagal RRT I ir II ketv. ataskaitų duomenis), 2021-aisiais nuosekliai auga. Trečiojo metų ketvirčio duomenimis, „Tele2“ paslaugomis naudojasi kiek daugiau nei 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2020-aisiais, bendras klientų skaičius padidėjo 2,9 proc.
Sparčiausias augimas vyksta verslo segmente – pastarąjį ketvirtį verslo klientų skaičius buvo 21,2 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Trečiąjį šių metų ketvirtį „Tele2“ klientai persiuntė 81,4 tūkst. TB duomenų – 37,8 proc. daugiau nei tuo pačiu metu 2020-aisias.
Atostogų sezonu atlaisvinus karantino ribojimus, žmonės daugiau keliavo, todėl dažniau naudojosi mobiliaisiais įrenginiais ir naršė daugiau.
Kylant mobiliųjų duomenų vartojimui, mažėjo prakalbėtų minučių skaičius. 2021 m. trečiąjį ketvirtį operatoriaus tinkle klientai prakalbėjo 1,17 mlrd. minučių arba 4,9 proc. mažiau nei tokiu laikotarpiu pernai. Bendravimui vartotojai vis dažniau vietoje įprastų balso skambučių renkasi vaizdo pokalbių programėles.
Įsitvirtinus hibridiniam darbo modeliui, nuosekliai auga laisvo interneto, leidžiančio dirbti bet kurioje vietoje, vartotojų skaičius. Pastarąjį ketvirtį jis pasiekė 218 tūkst., o tai yra 16 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2020 metais.
Vasarą pastebėtas didelis klientų poreikis skaitmenizuoti savo buitį – didžiausias augimas vyko išmanių, namams skirtų prietaisų pardavimuose, tarp jų – ir išmaniųjų televizorių.
Atitinkamai trečiąjį metų ketvirtį televizijos paslaugos klientų daugėjo – vartotojų skaičius augo 3 kartus, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Į ryšio kokybės gerinimą „Tele2“ trečiąjį 2021 m. ketvirtį investavo 5,4 mln. eurų.
Ypač daug dėmesio skiriama didelio talpumo 4G+++ tinklo plėtimui, kuris „Tele2“ tinkle jau siekia 61,8 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos. Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, operatoriaus 4G ryšys dengia 99 proc. Lietuvos teritorijos.
Šį ketvirtį operatorius įrengė 7 naujas 4G, 4G+ ir 4G++ bazines stotis. Iš viso šiuo metu veikia 1410 „Tele2“ LTE stočių.