Anot „Tele2“, įmonės rezultatai gerėjo dėl privačių ir verslo klientų skaičiaus augimo, ją veikė globalūs procesai – energijos kainų kilimas bei aukšta infliacija.
„Praėjusiais metais Rusijos pradėtas karas paveikė kiekvieną asmeniškai ir turėjo įtakos kainų augimui energetikos sektoriuje bei įsibėgėjusiai infliacijai. Žiūrint ilguoju periodu, esu tikras, kad mes įveiksime visus išbandymus – dirbdami kartu, ieškodami geriausių būdų padėti ir prisidėti prie teigiamo pokyčio“, – pranešime sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Anot P.Masiulio, pernai „Tele2“ klientų skaičius pasiekė 2 mln. ir buvo 3,3 proc. didesnis nei 2021 metais. Vien verslo klientų padaugėjo 9,3 proc. iki 300,1 tūkst.
2022 metais „Tele2“ investicijos siekė 27,8 mln. eurų, įmonė daugiausiai investavo į tinklo plėtrą, 5G ryšio diegimą ir paslaugų kokybę. Per praėjusius metus operatorė įrengė 52 naujas stotis.
„Tele2“ darbuotojų skaičius per metus augo nuo 720 iki 772.