Sukčiai laiške rašo apie atsiųstą „Tele2“ sąskaitą ir kviečia ją peržiūrėti prie laiško prisegtame ZIP archyve. Atidarius jį, aktyvuojasi „trojan“ rūšies virusas, kuris apkrečia kompiuterį.
Bendrovė perspėja klientus būti atsargius ir gavus tokį laišką, jį ignoruoti ir prisegtų dokumentų neatidaryti. „Tele2“ primena, kad klientams sąskaitų ar archyvuotų dokumentų elektroniniu paštu nesiunčia.
„Tele2“ klientai iš bendrovės gauna tiktai pranešimus, kad sąskaita yra paruošta ir ją galima rasti „Tele2“ savitarnos svetainėje mano.tele2.lt.
„Trojan“ virusai gali platinti savo kopijas kompiuterių tinkluose ar suteikti sukčiams nuotolinę prieigą prie kompiuterio. Dažnai jie naudojami informacijos vagystėms – nusikaltėliams persiunčia svarbią informaciją, pavyzdžiui, slaptažodžius ar banko sąskaitų duomenis
Bendrovė perspėja klientus būti atsargius ir gavus tokį laišką, jį ignoruoti ir prisegtų dokumentų neatidaryti. „Tele2“ primena, kad klientams sąskaitų ar archyvuotų dokumentų elektroniniu paštu nesiunčia.
„Trojan“ virusai dažnai paslepiami prie laiško prisegtuose archyvo bylose ZIP ar RAR. Taip pat jie gali būti pasiekiami paspaudus nuorodą elektroniniame laiške. IT saugumo specialistai pataria visais atvejai atsargiai elgtis su neaiškiomis bylomis ir nuorodomis, o iškilus abejonėms – paklausti siuntėjo, ar tikrai siuntė laišką. Jei abejonių keliantį laišką su nuorodomis ir prisegtais archyvais atsiuntė nepažįstamas siuntėjas – jį geriau ignoruoti.
Kompiuterinių virusų žalos prevencijai siūloma naudoti naujausią antivirusinę programinę įrangą ir atnaujinti virusų duombazes, o patyrus žalą kreiptis į kompiuterinės įrangos specialistus.
Operatorius su savo klientų kontaktiniais duomenimis visais atvejais elgiasi atsakingai ir nepageidaujamos informacijos nesiunčia. „Tele2” Lietuvos Respublikos nacionaliniam elektroninių ryšių tinklų ir informacijos saugumo incidentų tyrimo padaliniui (www.cert.lt) bei kitoms institucijoms perduos informaciją apie kompiuterinių sukčių laiškus ir bendradarbiaus užkertant kelią jų veiklai.