Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tele2“ peržiūrės reklamos biudžetus Lietuvos žiniasklaidos naudai

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą, sakoma išplatintame pranešime spaudai.
Petras Masiulis
Petras Masiulis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Puikiai suprantame, kad žiniasklaida yra esminė laisvos visuomenės ir demokratijos sąlyga. Suprantame ir tai, kad šiandien Lietuvos žiniasklaida atsidūrė itin sudėtingoje padėtyje, todėl priėmėme sprendimą pagal išgales palaikyti ją“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

„Tele2“ peržiūrės ir sumažins savo išlaidas tarptautiniams tiekėjams, tokiems kaip „Facebook“ ar „Google“.

Sutaupytos lėšos bus panaudotos perkant reklamą Lietuvos žiniasklaidos kanaluose.

„Nežinome, kaip ekonominė situacija plėtosis ateityje – tačiau laikydamiesi iššūkius įveiksime lengviau“, – pabrėžė P. Masiulis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai