Beveik dešimtmetį Lietuvoje sėkmingai veikiančioje Prancūzijos kapitalo įmonėje šiuo metu dirba daugiau nei 700 specialistų, kurie prisideda prie šešių tarptautinių projektų ir kasdien aptarnauja klientus 15 skirtingų kalbų.
Kaip sako „Teleperformance“ komandai Lietuvoje vadovaujanti Natalia Iashchuk, kompanijos istorija šalyje neatsiejama nuo nuolatinio augimo. TP Lietuvoje įsikūrė dar 2015 m., kai pasamdė pirmuosius 50 darbuotojų. Po naujausios plėtros etapo jų skaičius turėtų priartėti prie 800.
„Veiklą Lietuvoje pradėjome nuo vieno projekto, bet nuolat plėtėmės. Augimas nesustojo net ir sudėtingu pandemijos laikotarpiu. „Teleperformance“ plėtra vyksta ir pasauliniu mastu – visai neseniai įsigijome kompaniją „Majorel“. Šis strateginis žingsnis dar labiau sustiprino mūsų pozicijas globalioje rinkoje. Atsirado galimybė daugiau dėmesio skirti naujų talentų pritraukimui“, – dėsto N.Iashchuk.
„Teleperformance“ komanda Lietuvoje teikia klientų aptarnavimo, techninės pagalbos, operacijų apdorojimo, skaitmeninių sprendimų ir socialinių tinklų valdymo paslaugas. Čia dirbantys specialistai aptarnauja įvairių šalių įmones, veikiančias el. prekybos, telekomunikacijų, kelionių, technologijų bei finansinių paslaugų sektoriuose.
„Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Elijus Čivilis džiaugiasi, jog „Teleperformance“ dar giliau įleidžia šaknis Lietuvoje, nes tai rodo aukštą mūsų specialistų kompetencijų lygį.
„Be galo smagu, kad „Teleperformance“ Lietuvoje rado būtent tuos talentus, kurių jiems labiausiai reikėjo, ir aktyviai prisideda prie mūsų specialistų tobulėjimo. Naujasis plėtros etapas demonstruoja įmonės pasitikėjimą tiek mūsų žmonėmis, tiek visa verslo ekosistema“, – teigia jis.
„Teleperformance“ savo klientams teikia tokias specializuotas paslaugas kaip skolų išieškojimas, vertimas ir lokalizacija, vizų ir konsulinės paslaugos bei įdarbinimo proceso paslaugos ir t.t. „Teleperformance Group" visame pasaulyje dirba per 500 tūkst. žmonių, kalbančių daugiau nei 300 kalbų.