Apie numatomą atleidimą įmonė liepos 24-ąją pranešė Užimtumo tarnybai. Daugiausiai įspėta agentų, kurių skaičius mažinamas dėl mažėjančių įmonės klientų projektų apimčių.
„Atleidimo priežastys – „Teleperformance“ veiklą vysto projektų pagrindu. Bendrovės klientams yra teikiamos paslaugos pagal jų poreikius. Atsižvelgiant į tai, jog vienas iš bendrovės klientų informavo apie mažėjančią projekto apimtį – sumažėjusias darbo apimtis, planuojama atleisti grupę darbuotojų“, – BNS nurodė Užimtumo taryba.
Lietuvoje veiklą 2015 metais pradėjusioje įmonėje šiuo metu dirba apie 700 specialistų, iš Vilniaus „Teleperformance“ klientams visame pasaulyje teikia pagrindines klientų aptarnavimo, techninės pagalbos, paraiškų pateikimo dėl vizos valdymo, duomenų analizės ir skolų išieškojimo paslaugas bei vertimo internetu sprendimus.
Pernai įmonė gavo 22,9 mln. eurų pajamų – beveik dukart daugiau nei 2021 metais (11,9 mln. eurų), o šiemet pardavimus ketina didinti iki 25,5 mln. eurų, nurodoma Registrų centrui pateiktose „Teleperformance“ ataskaitose. Anot jų, pernai bendrovė Lietuvoje uždirbo 2,2 mln. eurų grynojo pelno – 12 proc. daugiau nei 2021-aisiais (1,9 mln. eurų).
Vienintelis bendrovės akcininkas yra Liuksemburgo bendrovė „Luxembourg Contact Centers“, kurią valdo Prancūzijos „Teleperformance“, listinguojama Paryžiaus akcijų biržoje.