Televizijos prodiuserių kompanija „TV Play“ pakeitė pavadinimą į „Nord Play“

Nuo kovo 21 dienos TV prodiuserių kompanijos „TV Play“ oficialus pavadinimas yra „Nord Play“. Pasak kompanijos įkūrėjo ir vadovo Lauryno Šeškaus, keitimo priežastis yra komercinis sandoris, kuriuo pavadinimas „TV Play“ buvo parduotas tarptautinei kompanijai
Laurynas Šeškus
Laurynas Šeškus / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad naujasis pavadinimas pasirinktas siekiant pabrėžti kompanijos tikslus vis labiau plėstis į užsienio rinkas.

„Pasirinktas naujas kompanijos pavadinimas „Nord Play“ pirmiausia skirtas užsienio rinkai. Mes norime pabrėžti mūsų europietišką šiaurietiškumą, kuris šiuolaikiniame televizijų tendencijų pasaulyje yra ant bangos. O mes tikrai jaučiamės jo dalimi“, – sakė L.Šeškus.

„Nord Play“ kompanija (tuomet „TV Play“) buvo įkurta 2008 metais prodiuserio Lauryno Šeškaus ir jau dešimt metų yra tarp lyderiaujančių TV turinio kūrimo kompanijų Lietuvoje. Kompanija sukūrė daugiau kaip 40 pavadinimų TV projektų, pramoginių ir edukacinių laidų, dokumentinių filmų ciklų Lietuvos ir užsienio rinkoms.

„Nord Play“ kūrė tokius televizijos projektus kaip „Auksinė savaitės blykstė“, „2 minutės šlovės“, „Lietuvos balsai“, „Kviečiu šokti“, „Žvaigždžių duetai“, „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“, serialą „Meilė gydo“, muzikinius projektus „Mes vieno kraujo“ ir „Du balsai viena širdis“ bei daugybę kitų.

„Nord Play“ kompanija aktyviai dirba su tarptautinėmis kompanijos, yra pasirašiusi sutartis su tokiais gigantais kaip „Metro Goldwyn Mayer“ ar didžiausia pasaulio ispanakalbe kompanija „Televisa“. „Discovery“ kanalo užsakymu, „Nord Play“ sukurtas dokumentinis serialas „Zoltan the Wolfman“ šiuo metu jau yra parodytas 110 pasaulio šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis