Televizijos rinkoje pirmauja „Telia Lietuva“, „Cgates“ ir „Viasat“, mobiliojo interneto – „Tele2“ 

Lietuvos mokamos televizijos rinkoje pagal pajamas toliau pirmauja „Telia Lietuva“, „Cgates“ ir „Viasat“, rodo Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenys.
Mobiliojo interneto spartos matavimai
Mobiliojo interneto spartos matavimai / 15min nuotr.

Ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį, palyginti su 2016 metų tuo pačiu ketvirčiu, televizijos rinka ūgtelėjo 4,1 proc. iki 17 mln. eurų, rodopirmadienį paskelbti RRT elektroninių ryšių rinkos duomenys.

Pagal gautas pajamas „Telia Lietuva“ užėmė 40,7 proc., „Cgates“ – 18,53 proc., „Viasat“ – 15,7 proc. rinkos. „Telia Lietuvos“ užimama rinkos dalis per metus ūgtelėjo 1,8 procentinio punkto, „Cgates“ – 4,13 punkto, o „Viasat“ – sumažėjo 1,4 punkto.

Bendrovė „Init“ užėmė 7,62 proc. rinkos (1,78 punkto mažiau), „Balticum TV“ – 7,55 proc. (0,65 punkto mažiau), „Splius“ turėjo 4,09 proc. rinkos (0,01 punkto mažiau).

Praėjusių metų pabaigoje mokamos televizijos paslaugomis naudojosi 715,9 tūkst. klientų – 1,2 proc. daugiau nei 2016-ųjų pabaigoje (707,4 tūkst. klientų)

Pagal turimą klientų skaičių „Telia Lietuva“ užėmė 33,5 proc. rinkos, „Cgates“ – 21 proc., „Init“ – 10,4 proc., „Balticum TV“ – 9,9 proc., „Viasat“ – 9,2 proc., „Splius“ – 6,2 proc. rinkos.

Daugiausia mobiliojo interneto suvartojo „Tele2“

Mobiliojo interneto duomenų vartojimas ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį, palyginti su trečiuoju ketvirčiu, išaugo 12,7 proc. iki 59,9 tūkst. terabaitų (TB). Daugiausiai duomenų suvartojo mobiliojo ryšio bendrovės „Tele2“ klientai.

Duomenų perdavimas naudojant 4G ir spartesnes technologijas per ketvirtį padidėjo 25,1 proc. iki 54,5 tūkst. TB, rodo elektroninių ryšių rinkos duomenys, kuriuos paskelbė Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).

Vienas abonentas ketvirtąjį ketvirtį vidutiniškai per mėnesį išsiuntė ir priėmė beveik 8,6 gigabaito (GB) duomenų – 9,8 proc. daugiau nei trečiąjį ketvirtį.

„Tele2“ klientų išsiųstų ir priimtų duomenų kiekis per ketvirtį sudarė 19,8 tūkst. TB duomenų (vidutiniškai vienas abonentas – 7,9 GB) ir buvo 11,1 proc. didesnis neitrečiąjį 2017 metų ketvirtį. Lietuvos radijo ir televizijos centro (Telecentro) klientų bendras duomenų kiekis per ketvirtį padidėjo 21,1 proc. iki 17,5 tūkst. TB (94,5 GB).

„Telia Lietuvos“ klientų suvartotų duomenų kiekis per ketvirtį padidėjo 10,8 proc. iki 12,3 tūkst. TB (5,7 GB), „Bitė Lietuvos“ – 5,6 proc. iki 10,1 tūkst. TB (5,1 GB).

Rinkos dalyvių pajamos iš mobiliojo interneto vartojimo per metus išaugo 26,5 proc., per ketvirtį – 4,2 proc. ir ketvirtąjį ketvirtį siekė 9 mln. eurų. „Tele2“ pagal gautas pajamas užėmė 33,6 proc. rinkos, „Telia Lietuva“ – 32,6 proc., „Bitė Lietuva“ – 28,65 proc., Telecentras – 4,3 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis