„Telia“ kartu su partneriais visoje Lietuvoje turi 52 klientų aptarnavimo salonus. Baigusi didžiuosiuose šalies miestuose, apskričių centruose įsikūrusių salonų atnaujinimą, toliau „Telia“ investuos ir į mažesnius salonus, esančius regionuose.
Pasak Linos Bandzinės, „Telia“ l.e.p. Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovės, bendrovė laikosi holistinio požiūrio ir stengiasi nuolat tobulėti visose klientų aptarnavimo srityse, kad žmonės norimas prekes, paslaugas bei atsakymus atrastų arba gautų sau patogiu būdu ir kaip įmanoma greičiau. Todėl ieškoma galimybių, kaip skaitmeninius kanalus padaryti patrauklesniais ir patogesniais klientams. Tai apima tiek „Telia“ mobiliąją programėlę, tiek savitarną internete, tiek interneto svetainę.
„Jau šiuo metu žmonėms atėjus į saloną su klausimais, kuriuos galima lengvai išspręsti savitarnoje, darbuotojai jiems padeda ir parodo, kaip tai atlikti patiems, kad ateityje nereiktų gaišti laiko vykstant į saloną. Tam pritaikome ir salonus: juose įrengiame darbo vietas, kuriose klientai gali patys prisijungti ir naudotis savitarna“, – sako L.Bandzinė.
Lapkričio mėnesį paskelbta, kad „Telia“ jau antrus metus iš eilės pripažinta aukščiausią aptarnavimo kokybę suteikiančia telekomunikacijų bendrove Lietuvoje. Aptarnavimo kokybės telekomunikacijų sektoriuje 2021 m. tyrimą atliko UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.