„Telia“ ir „Ericsson“ pasirašė susitarimą dėl strateginės partnerystės

„Telia“ ir „Ericsson“ trečiadienį pasirašė susitarimą dėl strateginės partnerystės, pagal kurį „Telia“, modernizuodama Švedijos ir Estijos 4G tinklus ir pritaikydama juos naujosios kartos 5G ryšiui, penkerių metų laikotarpyje iki 2025 metų naudos tik „Ericsson“ radijo technologijas.
„Telia“
„Telia“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Remiantis sutartimi, bus atnaujinta apie 10 000 tinklo taškų daugiau nei 500 000 kvadratinių kilometrų teritorijoje, pranešė „Telia“.

Pasak bendrovės vadovės Allison Kirkby, susitarimas su „Ericsson“ taps ilgalaikių investicijų į tinklų infrastruktūrą pradžia.

Bendrovė „Telia“ praėjusiais metais įjungė savo pirmąjį viešąjį 5G tinklą Suomijoje, o šiemet – ir Norvegijoje bei Švedijoje.

Planuojama, kad Danijoje 5G tinklas bus įjungtas kiek vėliau šį rudenį.

Susitarimas, numatantis kelis milijardus Švedijos kronų siekiančias investicijas į svarbią mobiliojo ryšio infrastruktūrą penkerių metų laikotarpiu, leis užtikrinti 5G ryšio greitį ir tinklų pajėgumus.

Jis taip pat leis „Telia“ prisidėti prie tvarios skaitmeninės ekonomikos plėtros Švedijoje ir Estijoje, būnant vienintele infrastruktūros tiekėja 7 mln. klientų šiose šalyse.

Naujosios kartos 5G ryšys įneš svarbių pokyčių į vartotojų ir verslo klientų gyvenimą, taip pat suteiks regionui galimybių skatinti skaitmeninę ekonomiką ir kurti tvarią ateitį.

„Tai tikra „pagaminta Švedijoje“ principu pagrįsta partnerystė, nes jau ilgą laiką su „Ericsson“ palaikome tvirtus, novatoriškus santykius, – pažymėjo A.Kirkby. – Jau kelis dešimtmečius kartu kuriame ir plėtojame žmonėms ir verslui skirtus komunikacijų tinklus, o vienas tokių pavyzdžių yra ir prieš kelias savaites Stokholme paleistas autonominis elektrinis autobusas su 5G ryšiu.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis