Sukčiavimui buvo pasitelkti elektroniniai laiškai, kuriuose teigiama, kad paskutinė kliento sąskaitą faktūra buvo apmokėta du kartus ir kviečiama pateikti užklausą dėl pinigų grąžinimo.
„Telia“ rizikų valdymo vadovas Vytautas Bučinskas įspėja, kad „Telia“ niekada neprašo pateikti banko kortelių duomenų ar slaptažodžių elektroniniu paštu ar SMS žinutėmis, o grąžinimas už permokas būna atliekamas tiesiai į vartotojo banko sąskaitą arba išlyginant kito mėnesio sąskaitos balansą.
„Žmonėms svarbu itin atidžiai pasižiūrėtų į jiems elektroniniu paštu siunčiamą informaciją, o kilus abejonėms susisiekti su „Telia“ konsultantais, kurie padėtų išsiaiškinti susidariusią situaciją. Taip pat visada svarbu atkreipti dėmesį ir į žinutės siuntėją – dažnai matosi, kad tai nėra tikroji įmonė“, – teigia V.Bučinskas.
V.Bučinskas ragina visus, kurie bandė prisijungti per šias elektroniniu paštu atsiųstas nuorodas su savo prisijungimo duomenimis kuo skubiau pakeisti savo slaptažodžius, o tiems, kurie įvedė savo kortelės duomenis kuo skubiau užblokuoti šias korteles. Taip pat svarbu neprarasti nuolatinio budrumo, nes sukčiai labai operatyviai keičia savo strategijas, schemas, dizainus ir siuntėjo adresus.
Apie šį atvejį bendrovė informavo Nacionalinį kibernetinio saugumo centrą, bankus, teisėsaugos institucijas ir pradėjo vidinį tyrimą.