Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Telia Lietuva“ į vartotojų įrangos atnaujinimą investuos 1,8 mln. eurų

Integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ šiemet ketina atnaujinti 45 tūkst. klientų interneto įrangą ir į ją investuos 1,8 mln. eurų.
„Telia“
„Telia“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Mums tai reiškia labai didelę investiciją – 1,8 mln. eurų. Kas klientui iš to? Pirmas dalykas, interneto veikla mūsų klientų namuose bus daug užtikrintesnė. Iš kitos pusės, bus mažiau gedimų. Kas šiandienos aplinkybėmis irgi labai svarbu, – atnaujinimas suteiks daugiau saugumo“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė „Telia“ produktų ir paslaugų plėtros vadovė Elina Dapkevičienė.

Pasak jos, klientai galės naudotis greitesniu internetu: „Tai nekeis klientų esamų sutarčių ir tai jiems nieko nekainuos.“

„Telia“ technologijų vadovas Andrius Šemeškevičius paaiškino, kad bus keičiami seni vien 2,4 GHz dažniu veikiantys maršrutizatoriai į dvidažnius – 2,4 GHz ir 5 GHz.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Andrius Šemeškevičius
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Andrius Šemeškevičius

„Bet kuris modernus kompiuteris, modernus telefonas moka dirbti su 5 GHz. Kai klientas pakeičia maršrutizatorių iš to „senuko“ į šitą naują, tai būna praregėjimas, kad tas internetas gali būti visai kitoks“, – kalbėjo A.Šemeškevičius.

Jis pridūrė, kad įranga buvo keičiama jau nuo 2016 metų, tačiau tai bus pirmasis „masinis keitimas“.

Šviesolaidinį internetą turi 262 tūkst. „Telia Lietuvos“ klientų, įranga bus atnaujinama tik turintiesiems seniausius įrenginius.

A.Šemeškevičiaus teigimu, nauji maršrutizatoriai bus skirtingų gamintojų: „Nesame prisirišę (prie konkretaus gamintojo – BNS), mums svarbu, kad jie būtų patikimi, saugūs.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?