Bendrovės EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, sudarė 29,2 mln. Eur ir per metus nepasikeitė, nepaisant 1,5 mln. Eur išaugusių veikos sąnaudų, susijusių su verslo integracija ir pavadinimo keitimu. Grynųjų pinigų srautai iš veiklos padidėjo 30 proc. iki 23,4 mln. Eur, o laisvieji pinigų srautai sudarė 2,4 mln. Eur.
Vasario 1 d. po „Telia Lietuva“ vardu apjungtos „Teo“, „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“ tapo daugiausiai telekomunikacijų, IT ir TV paslaugų iš vienų rankų teikiančia bendrove Lietuvoje. Įmonių integracijos pabaigą ir naujos kartos telekomunikacijų kūrimo pradžią žymėjo naujos paslaugos klientams – hibridinio tipo internetas, iki 1 GB/s padidinta šviesolaidinio interneto sparta ir kompiuterinės debesijos sprendimai verslui.
„Pusantrų metų užtrukęs „Telia“ integracijos procesas šalia įprastinės veiklos pareikalavo papildomo susitelkimo ir energijos. Todėl dabar, sėkmingai užbaigę šį etapą ir padėję stiprius pamatus naujos kartos telekomunikacijų verslui, grįžtame prie mūsų esmės – technologijų lyderystės, dėmesio klientams ir naujų paslaugų kūrimo. Augantys pardavimai, didėjantys klientų srautai salonuose ir kuriama nauda verslo klientams yra tik pradžia galimybių, kurias suteiks #visakotinklas“, – pranešime spaudai cituojamas „Telia Lietuva“ vadovas Kęstutis Šliužas.
Vasarį „Telia“ rinkoje pristatė unikalų hibridinio tipo interneto sprendimą, į vieną apjungiantį plačiajuosčio (DSL) ir 4G mobiliojo interneto paslaugas bei leidžiantį pasiekti 100 Mb/s spartą. Per nepilnus du mėnesius šią paslaugą įsigijo apie 2 tūkst. privačių klientų. Kovą „Telia“ pirmoji Šiaurės ir Baltijos šalyse pristatė „OpenStack“ paremtas debesų kompiuterijos paslaugas verslui, kuriomis jau naudojasi apie 50 įmonių.
Daugiau kaip tris kartus iki 70 „Telia“ salonų išaugęs fiksuoto ryšio paslaugų pardavimų vietų skaičius prisidėjo prie 13,6 proc. didesnių išmaniosios televizijos (IPTV) pardavimų. Išmaniąja „Telia“ televizija Lietuvoje šiuo metu naudojasi 195 tūkst. namų ūkių. Per tą patį laikotarpį 8,6 proc. – iki 251 tūkst. išaugo ir šviesolaidiniu internetu besinaudojančių klientų skaičius.
Augantis klientų skaičius ir palankios įrangos įsigijimo sąlygos lėmė ryškų įrangos pardavimo augimą – pajamos padidėjo beveik penktadaliu (18,5 proc.). Stabiliai augo ir judriojo ryšio paslaugų pardavimas (6,5 proc.) bei pajamos iš plačiajuosčio interneto paslaugų teikimo (4,1 proc.). Pajamų augimą iš judriojo ryšio paslaugų daugiausia lėmė intensyvus mobiliųjų duomenų naudojimo augimas. Per pirmąjį šių metų ketvirtį „Telia“ klientai persiuntė 70 proc. daugiau mobiliųjų duomenų nei tuo pačiu laikotarpiu 2016 metais. „Telia“ fiksuoto ir mobiliojo ryšio tinklais per pirmąjį ketvirtį iš viso persiųsta 135 tūkst. TB duomenų.
Šių metų sausio–kovo mėnesiais aktyvių „Telia“ mobiliojo ryšio klientų skaičius išaugo 2,2 proc. ir pasiekė 1,346 milijono. Augimą labiausiai lėmė besitęsianti klientų migracija iš išankstinio mokėjimo paslaugų į reguliaraus mokėjimo paslaugas. Per metus reguliaraus mokėjimo mobiliojo ryšio klientų skaičius didėjo 7,1 proc. – iki 1,055 mln., o išankstinio mokėjimo paslaugomis besinaudojančių klientų skaičius sumažėjo 12,2 proc. – iki 291 tūkstančio. Fiksuotos telefonijos klientų skaičius pirmąjį ketvirtį per metus sumažėjo 7,8 proc. – iki 454 tūkstančių.
Per pirmuosius tris mėnesius 20 proc. – iki 12,9 mln. eurų „Telia“ padidino investicijas į šviesolaidinės prieigos bei 4G ryšio infrastruktūros plėtrą. Tai leido bendrovei Lietuvoje išlaikyti lyderės pozicijas pagal mobiliojo interneto spartą, kuri dabar oficialiais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis siekia 40,3 Mb/s. Bendrovė taip pat buvo pirmoji Lietuvoje padengusi 99 proc. šalies teritorijos 4G ryšiu.
Pirmąjį metų ketvirtį „Telia“ grąžino penktadalį iš 150 mln. eurų paskolos, skirtos įsigyti „Omnitel“. Tai, kartu su pelninga veikla praėjusiais metais, lėmė, jog bendrovės akcininkų susirinkimui valdyba pasiūlė padidinti dividendų mokėjimą ir už 2016 metus mokėti 0,03 euro dividendų vienai akciją.