„Telia Lietuva“ prisijungė antrinę klientų aptarnavimo įmonę

Integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ prisijungė antrinę klientų aptarnavimo įmonę „Telia Customer Service LT“.
„Telia“
„Telia“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Juridinių asmenų registre liepos 1 dieną įregistruota po reorganizavimo veiklą tęsiančios „Telia Lietuvos“ įstatų redakcija, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė bendrovė.

Reorganizavimo metu „Telia Lietuva“ perėmė visą „Telia Customer Service LTG“ turtą, teises ir pareigas.

„Telia Lietuva“ buvo vienintelė „Telia Customer Service LT“ akcininkė, todėl reorganizavimui taikyta supaprastinta tvarka. Jo metu „Telia Customer Service“ akcijos nebuvo keičiamos į „Telia Lietuvos“ akcijas, „Telia Lietuvos“ kapitalas taip pat nebuvo didinamas.

Nuo 2017-ųjų vasario 1 dienos „Telia Customer Service LT“ kontaktų centras rūpinosi „Telia Lietuva“ klientų aptarnavimu nuotoliniu būdu ir teikė informacijos telefonu 118 paslaugą Lietuvoje. Per metus įmonės konsultantai su klientais telefonu ir el. kanalais bendrauja daugiau nei 20 mln. kartų.

Šių metų birželio pabaigoje „Telia Customer Service LT“ dirbo 567 darbuotojai, jie visi nuo liepos 1 dienos tapo „Telia Lietuva“ darbuotojais ir tęsia savo veiklą.

88,15 proc. „Telia Lietuvos“ akcijų valdo Švedijos „Telia Company“.

„Telia Lietuvos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis