„Telia Lietuva“ prisijungs antrinę klientų aptarnavimo įmonę

Integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ prisijungs antrinę klientų aptarnavimo įmonę „Telia Customer Service“. 
Telia
Telia / Viktorijos Savickos / 15min nuotr.
Temos: 1 „Telia“

Bendrovių valdybos lapkričio 6 dieną patvirtinto reorganizavimo sąlygas, pagal kurias „Telia Lietuva“ prisijungs „Telia Customer Service“, kuri po reorganizavimo nutrauks veiklą, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Telia Lietuva“.

„Telia Lietuva“ yra vienintelė „Telia Customer Service“ akcininkė, todėl reorganizavimui bus taikoma supaprastinta tvarka. Jo metu „Telia Customer Service“ akcijos nebus keičiamos į „Telia Lietuvos“ akcijas, „Telia Lietuvos“ kapitalas taip pat nebus didinamas.

Reorganizavimo metu „Telia Lietuva“ perims visas „Telia Customer Service“ teises ir pareigas.

„Telia Lietuva“ konsoliduotos pardavimo pajamos per šių metų devynis mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2018-ųjų laikotarpiu, ūgtelėjo 0,6 proc. iki 281,312 mln. eurų, konsoliduotas grynasis pelnas sumenko 8,3 proc. iki 37,762 mln. eurų.

88,15 proc. „Telia Lietuvos“ akcijų valdo Švedijos „Telia Company“.

„Telia Lietuvos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis