„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Teo“ ir „Omnitel“ sujungė visus salonus

„Teo“ ir „Omnitel“ sujungė visus salonus – Lietuvoje jau veikia 70 bendrų salonų. 
„Omnitel“ ir „Teo“ vadovų spaudos konferencija
„Omnitel“ ir „Teo“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 „Telia“

Pasak įmonių, per mėnesį viename salone vidutiniškai apsilanko 12 tūkst. klientų.

Šių metų rugpjūčio viduryje Kaune pradėta visų „Teo“ ir „Omnitel“ salonų integracija šią savaitę užbaigiama Kaune PC „Mega“ atidaryta nauja klientų aptarnavime erdve. Beveik per 4 mėnesius trukusią klientų aptarnavimo tinklo integraciją visoje Lietuvoje įrengta 70 bendrų salonų.

Bendruose „Teo“ ir „Omnitel“ salonuose klientai gali išbandyti paslaugas ar išsirinkti išmaniąją įrangą.

Sujungus salonus, bendrovės „Teo“ salonų tinklas išsiplėtė kelis kartus.

„Teo“ ir „Omnitel“ klientai nuo šiol aptarnaujami ne tik bendruose salonuose, bet ir bendrais trumpaisiais klientų aptarnavimo numeriais. „Teo“ ir „Omnitel“ konsultacijų specialistai privačių klientų skambučių laukia telefonu 1817, o verslo klientams visa informacija pateikiama telefonu 1816.

Nuo metų pradžios, kai „Teo“ įsigijo visas „Omnitel“ akcijas, abi bendrovės veikia kaip vienas verslas ir išlaiko skirtingus juridinius pavadinimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų