Dabar didžiausi Bangladešo drabužių gamintojai deda visas pastangas, kad produkcija su garsiais amerikiečių ir europiečių prekių ženklais ir toliau būtų gaminama nuo islamiškojo terorizmo nukentėjusioje šalyje.
Per vienuolika valandų trukusią prabangaus Bangladešo sostinės Dakos restorano apgultį savaitgalį buvo nužudyta 20 žmonių, iš kurių daugumą sudarė užsieniečiai.
„Įtaka neabejotinai bus. Tačiau esame priklausomi nuo šių prekės ženklų, todėl turime susitvarkyti su tokia situacija“, – tikino Bangladešo drabužių gamintojų ir eksportuotojų asociacijos viceprezidentas Faruque Hassanas, kurio vadovaujamoje drabužių gamykloje siuvama produkcija tokioms įmonėms kaip „U.S. Polo“, „Benetton“ ir „Marks & Spencer“.
Pastaraisiais metais, pabrangus darbo jėgai pasaulio fabriku vadinamoje Kinijoje, Bangladešas tapo mėgstamiausia pigių drabužių gamintojų kryptimi. Šiuo metu drabužiai sudaro daugiau nei 80 proc. Bangladešo eksporto.
Nors šioje pramonės srityje dirba milijonai bengalų, tačiau ji yra kritikuojama dėl dažnai nežmoniškų darbo sąlygų.
Štai 2013 m. daugiau nei 1100 žmonių žuvo sugriuvus Dakoje esančiam drabužių fabrikui. Šiandien ši pramonės sritis susiduria su nauja grėsme – islamiškuoju terorizmu, dėl kurio šalies vis dažniau vengia užsienio verslininkai.
„Pirkėjai gali bijoti atvykti į Bangladešą, nors daug šių prekės ženklų atstovų į Bangladešą vyksta jau metų metus ir žino, jog šalis svetinga“, – teigė F.Hassanas, pridūręs, jog drabužių gamintojai privalo padėti užsieniečiams suprasti, kad terorizmas nėra Bangladešo kasdienybė.