Pelnas po mokesčių per šešis pavasario ir vasaros mėnesius šoktelėjo iki 460 mln. svarų (497 mln. eurų), palyginti su 324 mln. svarų prieš metus, sakoma „Tesco“ pranešime.
Tai įvyko nepaisant išskirtinių 533 mln. svarų išlaidų, susijusių su pandemija ir visų pirma su 16 000 darbo vietų kūrimu augančiai internetinės prekybos paklausai patenkinti.
„Tesco“ veiklos pelnas sumenko 4,5 proc. iki 1 mlrd. svarų, o grupės pajamos išaugo 6,6 proc. iki 26,7 mlrd. svarų.
„Per šešis mėnesius stebėtas itin didelis internetinės prekybos apimčių augimas, nes pardavimai padidėjo 69 proc., o antrąjį ketvirtį augimo tempas siekė net 90 proc.“, – pažymėjo „Tesco“.
„Tesco“ pridūrė, kad pardavimai mažose savitarnos parduotuvėse per ataskaitinį laikotarpį išaugo 7,6 proc., nes namuose dirbantys žmonės buvo linkę per pietų pertrauką užbėgti nusipirkti ko nors užkąsti, pavyzdžiui, sumuštinį.
Didžiųjų tradicinių parduotuvių, kuriose lankosi „klientai, norintys apsipirkinėti rečiau, bet daugiau vieno apsilankymo metu nusipirkti daugiau“, pardavimai išaugo 1,4 proc., pridūrė „Tesco“.