Taip pat bendrovė patvirtino savo 2021 metams išsikeltus gamybos tikslus, kuriuos ketina pasiekti nepaisydama tiekimo grandinės problemų.
Rekordiniai elektromobilių pristatymai per minėtą laikotarpį – daugiau nei 200 tūkst. transporto priemonių – leido Elono Musko (Ilono Masko) vadovaujamai įmonei uždirbti 1,1 mlrd. JAV dolerių antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su 104 mln. JAV dolerių tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Tuo tarpu pajamos išaugo beveik dvigubai – iki 12 mlrd. JAV dolerių.
E.Muskas apibūdino pasiektus rezultatus kaip „tikrai neįtikėtiną etapą“, tačiau perspėjo, jog augimo tempą likusią metų dalį „lems sulėtėjusios <...> tiekimo grandinių dalys“.
Be puslaidininkių trūkumo, su kuriuo susiduria viso pasaulio automobilių gamintojos, E.Muskas paminėjo ličio ir kitų žaliavų trūkumą.
Verslininkas yra pasirengęs nustatyti tempą elektromobilių gamybos pramonėje ir užsibrėžia vis didesnius tikslus, siekdamas pralenkti kitas tradicinės pramonės veikėjas, tačiau analitikai perspėja apie augančią konkurenciją, kurią sudaro „General Motors“, „Volkswagen“ ir kitų bendrovių siūlomi nauji modeliai.
„Tesla“ pakartojo savo 2021 metų prognozę sakydama: „Kelerių metų perspektyvoje tikimės pasiekti vidutiniškai 50 proc. metinį transporto priemonių pristatymo augimą. Kai kuriais metais galime augti sparčiau – to tikimės ir 2021-aisiais.“
Panašiai bendrovė kalbėjo ir po ankstesnio ketvirčio, tik šį kartą kelis kartis priminė tiekimo grandinės problemas.
Per konferencinį pokalbį su analitikais ir investuotojais E.Muskas teigė, jog puslaidininkių problema „regis, mažėja, tačiau sunku nuspėti“.
Jis taip pat perspėjo, jog bendrovės tiekimo grandinė gali nukentėti, „jei kur nors pasaulyje įvyktų kas nors netikėto“.
Pasak bendrovės, ji padarė pažangą gamyklų statybos Vokietijoje ir Teksaso valstijoje procese, kurias tikisi atidaryti kiek vėliau šiais metais.
Visgi bendrovė nukėlė vilkikų su puspriekabėmis gamybos programos pradžią iki 2022 metų, remdamasi ribotu akumuliatorių elementų prieinamumu ir kitomis tiekimo problemomis.
„Tesla“ rezultatai apėmė ir 354 mln. JAV dolerių pajamų, susijusių su taršos kreditų pardavimu kitoms automobilių gamintojoms.
Praėjusiais metais „Tesla“ iš šių kreditų uždirbo 428 mln. JAV dolerių pajamų.
Be to, bendrovės pelnas buvo mažesnis 23 mln. JAV dolerių dėl bitkoino vertės pokyčių.